pátek 13. dubna 2012

Vyhlášení giveaway a shrnutí

Na začátek bych Vám všem, co jste se účastnily (podle nicků pouze ženy) giveaway chtěla moc poděkovat. Přihlásilo se Vás rovných 50, což je krása a moc mě to potěšilo. Taky bych ráda přivítala nové čtenáře, a doufám, že se jim tady bude líbit.

Ptala jsem se Vás, jakým by jste chtěly být kosmetickým výrobkem, a tady jsou výsledky. Řekla bych, že celkem dle očekávání, snad jen make-up mohl posbírat více hlasů. :-) Pokud jste zmínily více věcí, počítala jsem vždy jen tu první, aby to bylo spravedlivé. Pořadí je následující:
1) řasenka s 12ti hlasy
2) rtěnka a lak na nehty, shodně po 11ti hlasech
3) lesk na rty se 4mi hlasy
4) make up, tvářenka a balzám na rty posbíraly 3 hlasy
5) hydratační krém a oční stín po jednom hlasu

Už ale asi čekáte netrpělivě na vítěze. Rozhodla jsem se ho vybrat pro mě nejjednodušší cestou, a to pomocí losování. Na papírek jsem napsala Váš nick a mail, papírky hodila do misky, zamíchala a vylosovala.


A tady je jeden šťastný výherní lísteček.


Niki zanechala tento komentář.


Niki, já ti moc gratuluju a snad budeš s výhrou spokojená a bude se ti líbit! Jdu ti psát na uvedený mail.

A Vy ostatní co jste nevyhrály, nesmutněte! Při dosažení 100 pravidelných čtenářů bude další giveaway, a dovolím si už teď říct, že s o něco hodnotnějšími cenami. ;-) Takže šup šup, ať můžeme znova hrát! :-)

5 komentářů:

  1. Moc gratuluju :).

    P.S. zvu tě k sobě na giveaway :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. jéé super, to mám radoooost děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Niki je šťatná žena! Moc krásné ceny, příště mi žádná Giveaway nesmí utéct ;-).
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace! :) A ty máš super blog! odebírám! ;)

    OdpovědětVymazat