neděle 1. dubna 2012

Jarní Interbeauty 2012 - dojmy a nákupy

Ani mě to nedá a musím se s vámi podělit o své dojmy z veletrhu Interbeauty. Předem řikám, že jsem na něm byla poprvé, takže absolutně nevím, jak vypadaly minulé ročníky a nemám tedy s čím srovnávat. Nicméně, na Výstaviště jsme s kamarádkama dorazily kolem jedenácté hodiny, fronta naštěstí žádná, takže jsme byly během 5ti minut uvnitř, za což jsme byly hodně rády, páč venku byl neuvěřitelný vítr (nechápu jak v tomto někdo mohl běžet Pražský půlmaraton) a poté začlo i pršet. Výsledky počasí se dostavily už dneska, mám teplotu. :-( Ale zpět k veletrhu.


Už u pokladny sme dostaly asi 5 letáků, u vchodu okamžitě další, ani sem je nestíhala prohlížet. Lidí už tam bylo požehnaně, ale nějak se to dalo. Postupně jsme procházely a očumovaly všechny stánky. Na focení jsem bohužel mezi tolika lidmi ani neměla náladu. Docela mě pobavily stánky s botami, kabelkami a peněženkami. Golden Rose tam měla snad dva stánky. Bylo tam také plno stánků s kadeřnickými pomůckami a nevím čím vším ještě. Dále stánek Freeman, Ryor a další značky, ani si je všechny nepamatuju. Já jsem nicméně svoje cíle měla jasné, takže sem se chystala vyřádit až u  nich. :-) Jakmile jsme objevily stánek s OPI, nevěděla jsem o světě. Kamarádky se raději odebraly na toaletu a já vesele vybírala. Uprostřed stánku měli malý stojan s laky a ve stěnách stánku limitku laků Nicky Minaj a Holandskou kolekci. Nejsem si zcela jistá, ale podle mě tam ta Holandská kolekce ani nebyla celá, což mě popravdě docela šokovalo a zklamalo. V rohu stánku pak měli košík s laky ve výprodeji za 95Kč, ostatní laky byly za 176Kč. A tyhle krasavce jsem si nakonec vybrala:

Nicky Minaj - Did It On'Em, Save Me, Fly

Holanská kolekce - Kiss Me On My Tulips, Thanks A Windmillion, Dutch 'Ya Just Love OPI?

Z výprodeje - Simmer & Shimmer, ze stojanu - A Grape Fit!, Last Friday Night

Neodolala jsem ani jednomu Sparitualu, cena 199Kč. Musím říct, že slečna byla nejvíce ochotná ze stánků co jsem navštívila. V krátkosti mi představila značku Sparitual, ukázala jejich nejnovější kolekce a pak mi radila při výběru laku. Nakonec to vyhrála zase modrá z jarní kolekce Water. :-)

EBB & FLOW

Modeláž nehtů měla snad největší stánek ze všech. Na kuponu, který sme dostaly hned u vchodu byly slevy na laky Nubar, jeden za 50Kč. Slevy jsem vydyndala i na kamarádkách, takže mám 3laky za 150Kč. Někdy je holt výhoda mít kamarádky, který laky moc neberou. :-) 

Blue Hydrangea, Blueberry, Petunia Sparkle

Kamarádka se nechala nalíčit u stánku s kosmetikou Mary Kay a výsledné líčení bylo prostě a jednoduše wow! Kosmetička jí zvolila perfektní odstín make-upu, oči jí nalíčila fialovými stíny, které by si na sebe kamarádka prý v životě sama nedala. Jemná tvářenka všemu dodala šmrnc! Fakt se mi to moc líbilo! 
Druhá kamarádka si zase nechala poradit u kosmetičky Gabriella Salvete s make-upem, který si následně koupila. 

Po obědě se na veletrh nahrnulo neuvěřitelné množství lidí, chvilkama se kolem některých stánků ani nedalo projít. Veletrh sme opouštěly asi ve tři hodiny. :-) 

Následně sme zamířily do Mekáče a kamarádka po cestě objevila Rossmann a chtěla si tam jít koupit barvu na vlasy. Tak jsme tam zamířily a já objevila novou limitku Essence Fruity a pořídila si z ní tři laky. Zbytek mě absolutně nezaujal. Tvářenka jakési podivné konzistence, o pidi stínech by se dalo říct to samé a za ty vtipné balzámy se mi tolik peněz dávat nechtělo. Pokus o voňavý nadlak jsem raději ani nezkoumala. A co mě mírně popudilo, laky nemají názvy!!!


Veletr bych zhodnotila kladně. Jak jsem psala na začátku, nemám s čím srovnávat. Ale mám nesmírnou radost z laků OPI, takže tím už je dobrý pocit z veletrhu předem zaručen. Nejsem z něj ani zklamaná ani nadšená, prostě takový mírně lepší střed a pokud budu moct, tak bych se ráda podívala i na podzimní.

Jak jste na tom vy? Byli jste se podívat? Všem přeju úspěšný příští týden a já sama sobě, ať to přežiju v práci s teplotou. :-/

15 komentářů:

  1. Kvuli nemoci jsem sedela doma a tak laky (hlavne OPI Holland) zavidim a zelenam (ale i preju :)). Snad priste...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přeju brzké uzdravení a příště to už snad vyjde ;-)

      Vymazat
  2. Super report! China Glaze nikde nebyla? :/ pche... Jinak pěkně sis nakoupila, těšim se až nám všechno ukážeš na nehtech :)
    Jinak ty Fruity laky mě taky naštvaly, že nemaj názvy na lahvičkách, na stránkách essence ale jsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pár kousků Chiny bylo ve stánku modeláže, ale žádný mě nezaujal a taky sem si raději koupila ty OPI, protože Chinu si můžu objednat u nich z netu

      Vymazat
  3. Ty jo, krasne laky sis vybrala :) uz se tesim, az nam je ukazes na nehtikach ;)

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem byla :) http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2012/03/interbeauty-prague-2012.html

    ale teda štve mě, že jsem minula ten stánek OPI :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bezva report, hlavně fotky! já sem ho hledala cíleně, tak sem ho našla, ale řekla bych, že šel docela dobře přehlédnout

      Vymazat
  5. Já nakonec nešla a nelituju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já sem to holt jednou musela zažít, abych věděla o co jde ;-)

      Vymazat
    2. To je jasný, to se musí, já byla přesně vloni, ale od toho letošního mě odradila hlavně Day, protože psala, že tam nebyli od Orly, na ty jsem se těšila nejvíc, protože jsem loni ulovila bezva kousky za super cenu!

      Vymazat
  6. Už seš tak trošku postižená s těma lakama:) Ale to jako fakt :) Kupuješ si tisíce stejnejch barev, co tak vidím podle fotek, nebo skoro totožnejch, furt jen články s lakama na nehty, nákupy laků na nehty..

    OdpovědětVymazat
  7. OPI za 95? tak to je snova cena! Hezke kousky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v košíku s výprodejem byly opravdu za tuto cenu :-)

      Vymazat