neděle 1. dubna 2012

Cils Demasq - jemný odličovač očí

Dneska pár slov o výborném odličovači očí Cils Demasq, který jsem si na začátku koupila jen proto, že byl součástí řasenky a teď doufám, že ho v drogerii najdu i samotný!


Tuším někdy před vánocemi se v DM drogerii prodávala řasenka od Maybelline One by One Satin Black spolu s tímto odličovačem. Protože sem byla z řasenky One by One nadšená, chtěla jsem vyzkoušet i verzi Satin Black a odličovač jsem brala jako bonus, navíc za dobrou cenu. Zatímco k řasence jsem se ještě nedostala, odličovače mám už jen tak na jedno odlíčení očí.


Odličovač mi v mnohém připomíná odličovat očí od Garnieru Essentials (světle zelený plastový obal), který jsem jeden čas neustále používala a ani nevím, proč jsem přestala. :-) 
Odličovače stačí dát na vatový tampónek malé množství a oči jdou lehce a dobře odlíčit. Odlíčí i voděodolnou řasenku. Nijak mě neštípe a oči nedráží, což nemůžu říct o všech odličovačích. Kůži kolem očí po něm nemám vysušenou nebo stáhlou, spíš naopak mírně hydratovanou.
Balení obsahuje 125ml odličovače. Je to nemastná průhledná voda, za což jsem ráda, protože mastné odličovače nesnáším. 
Při nejbližší návštěvě drogerie ho snad najdu v prodeji i samostatně a pokud ne, tak ho docela opláču, protože mě vyhovuje naprosto dokonale a určitě ho můžu doporučit.

Toto uvádí výrobce na zadní straně odličovače a já souhlasím.

A nakonec složení.

4 komentáře:

  1. Tak to mě naopak nesedl vůbec. Sice ho spotřebuju celý a už mi taky zbývá jen na jedno použití, ale určitě bych si ho nekoupila znova. Když mám jenom řasenku, tak to odlíčí dobře, ale když přidám i stíny, tužku apod., tak s tím dost zápasí. A navíc mě pak po něm ještě pálí oči. Ale je to škoda, ze začátku mi přišel dobrý, ale pak už ne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento jsem nezkoušela, ale taky se chystám na článek o odličovačích :) můj favorit je asi Ryor, mastné mi nevadí, většinou odlíčí lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  3. V normální drogérce jsem ho myslím neviděla, ale zkus pohledat, jestli u vás někde, třeba v nějakém nákupním centru, neprodávají Golden rose, já ho kupovala u jejich stánku v Ostravě v Avionu a pak jsem ho viděla i v Olmíku v Prioru, kde mají tu kosmetiku taky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež som ho mala pribalený k riasenke, ale ešte som ho neskúšala :)

    OdpovědětVymazat