sobota 21. dubna 2012

Versatile Blogger Awards

V posledních dnech jsem nenarazila na moc blogů, kde by o Versatile Blogger Awards nebyla alespoň zmínka. Cílem Versatile Blogger Awards je prásknout na sebe 7 věcí a nominovat 15 další blogů. Snad mi bude odpuštěno, že poruším jedno pravidlo a dalších 15 blogů nominovat nebudu. Myslím, že nominace se už stejně skoro ke všem dostaly a nechci někoho po X-té bombardovat. Kdokoliv bude chtít pokračovat a převzít štafetu, směle do toho!

A nesmím zapomenout moc poděkovat Š... a Evelin za nominaci. Udělala mi velkou radost.


Pravidla Versatile Blogger Awards jsou následující:

1) Nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno.
2) Informovat nominované o tom, že byli nominováni.
3) Prozradit o sobě sedm různých informací.
4) Poděkovat tomu, kdo nás nominoval.
5) Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku.

Tak, a teď jdeme na 7 věcí o mě, snad vás to aspoň trochu pobaví a hlavně vás to neodradí od čtení blogu.   :-)

1) Strašně ráda a moc spím (kdo taky ne)! Jsem schopná spát klidně 13 hodin v kuse a ještě bych spala dál. 

2) Miluju sýr! Na všechny způsoby připravený, se všemi možnými i nemožnými příchutěmi a přísadami. Kupte mi Eidamskou cihlu o hmotnosti 3kg a ručím vám za to, že do 5ti dnů po ní nezbyde ani drobeček. 

3) Hned po kosmetice jsou mojí druhou vášní knížky. Zrovna ve čtvrtek jsem si koupila další 3 a to jich mám doma asi 20 nepřečtených. V knihkupectví jsem schopná strávit 4 hodiny a přijde mi to zcela normální. :-)

4) Miluju formuli 1 a hokej. Je mi jedno že sem holka a že tohle nejsou sporty, na který by asi holky měly koukat, ale jakmile slyším zvuk formule, jsem v sedmém nebi.

5) Strašně ráda bych se jednou přestěhovala do města, do kterého každý den dojíždím za prací. Finanční situace to momentálně nedovoluje, ale snad to jednou vyjde. 

6) Za měsíc a kousek mě čekají o rok posunuté státnice na VŠB-TU Ostrava.

7) Mám ráda atmosféru živých koncertů a festivalů. Kdybych mohla, tak bych je nejraději navštívila všechny. ;-)

2 komentáře:

  1. V hodně věcech se taky vidím - spánek, sýry, knížky, hokej :))

    OdpovědětVymazat
  2. Je taky jsem te nominovala pred tim nez jsi zverejnila clanek na tuto cenu :-D

    OdpovědětVymazat