neděle 22. dubna 2012

China Glaze - Hey Sailor

Hey Sailor je lak z loňské námořnické jarní kolekce Anchors Away. Z této kolekce mám ještě tmavě modrý lak First Mate a od minulého týdne i Ahoy!. O těch ale někdy jindy.
Hey Sailor je jasně červený krémový lak. V lahvičce se ta červená nezdá tak jasná a zářivá, ale na nehtech se ukáže v celé své kráse. :-) Lak se nanášel parádně, úplně v klidu by pro plné krytí stačila pouze jedna vrstva, já jsem ale opět nalakovala dvě a poté nadlak od Essence Top Sealer. Přišlo mi, že lak schnul docela dlouho, kdybych na něj nedala nadlak, tak ani raději nechci domýšlet, jak by to dopadlo. Čtvrtý den po nalakování lak na nehtech pořád vypadal jako čerstvě nalakovaný. Odlakovávala jsem ho šestý den, protože jsem už potřebovala změnu. Pokud ve své sbírce ještě nemáte žádný rudý lak, tohle je určitě jedna z možností. Rudý lak je klasika všech klasik ;-)

PS: Fotky jsou nic moc. :-((( Lak je ve skutečnosti o hodně víc jasnější.








6 komentářů:

  1. Mně se líbí moc, taková hezká jasná červená :)

    OdpovědětVymazat
  2. lak kráásny, china teda vie robiť laky! :) môžem za seba odporúčiť essence-wake up a passion for fashion, nenormálne krásne farby a super držia! ináč, rozmýšľala som, že by som si objednala od teba ten tónovací krém balea, ale ako pozerám na to poštovné z čr na sr, tak by sa to ani nevyplatilo. nenapísala by si mi aspoň v skratke, čo ti na ňom vyhovovalo a čo nie ? :) ďakujem!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevyhovovalo mi na něm slabé krytí, potřebuji silnější a to, že obsahuje třpytky. hodně se mi líbí jeho vůně a to, jak je na pleti lehký. na ty Essence se určitě podívám :-) díky

      Vymazat
    2. ďakujem, ja zase to veľké krytie nepotrebujem, ale tie trblietky, to nie. a tie essence vážne stoja zato ;)

      Vymazat
  3. Nemáš i ten praskající lak?=)

    OdpovědětVymazat