středa 18. dubna 2012

Essence - LE Fruity

Současná LE která si lebedí v Rossmannu, ve stojanu Essence se jmenuje Fruity. Z promo fotek mě moc nezaujala, líbily se mi jenom laky. Když jsem ji pak uviděla naživo, byla jsem z ní zklamaná ještě víc. Naprosto nechápu smysl jakýchsi voňavých nadlaků, ovoce na nehty je mi taky k ničemu, stíny vypadaly všelijak, balzám mě taky moc nepřesvědčil a podivná tvářenka už tuplem nehrozí. Skončila jsem proto pouze u tří laků, z nichž jeden je nic moc, jeden ujde a jeden se mi líbí velice. Zbylé dva laky mě nezaujaly. A ještě mi taky docela vadí, že tentokrát laky nemají názvy na lahvičkách, přitom na stránkách Essence názvy jsou... Jak jste na tom s LE Fruity vy?
Jdeme na nálož fotek. :-)

ZELENÝ


Musím říct, že všechny tři laky mají suprové štětečky a lakování s nimi je jedna báseň! Lakování je tedy naprosto bezproblémové, schnutí rychlé. Pro plné krytí je potřeba dvou vrstev. Lak kromě zelených třpytek obsahuje i velice jemný, téměř neznatelný zeleno-zlatý shimmer. Povrch laku po zaschnutí je hladký. Třpytky v laku trochu klesnou, nezůstávají celé na povrchu - docela se mi tento efekt líbí. Odlakování taktéž bezproblémové. Tento lak, je tím lakem, který se mi líbí velice. Je zajímavý, čučavý a cítila jsem se v něm perfektně. Dvě vrstvy bez nadlaku.
PS: Podobnou barvou mám vymalovaný pokoj. :-)







SVĚTLÝ MERUŇKOVÝ


Opět suprové lakování a rychlé schnutí. Pro plné krytí je také zapotřebí dvou vrstev. V tomto laku jsou třpytky fialové, stejně jako zelené do laku trochu klesnou. Lak taktéž obsahuje jemný stříbrný shimmer. Tato barva je dle mého taková neurazí - nenadchne, čekala jsem od ní trochu víc... Pro mé momentální rozpoložení málo nápadná. Lakovány dvě vrstvy bez nadlaku.







RŮŽOVÝ


Do třetice super lakování a rychlé schnutí. Krytí ve dvou vrstvách. Jako jediný tento lak obsahuje pouze fialové třpytky (stejné jako předchozí lak), shimmer v sobě nemá. Je to šťavnatá růžová barva, až bárbinkovská. Barevně podobný lak určitě najdete snadno. Opět lakovány dvě vrstvy bez nadlaku.







12 komentářů:

  1. Ten meruňkový se mi líbí ze všech nejvíc, nicméně já žádný koupit neplánuji, nelíbí se mi, jak se ty "plovoučí částečky" na nehtu nakonec topí...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten zelený se mi líbí nejvíc, ale zas tolik ho nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten zelený je pěkný, ale když jsem v Rossmannovi viděla tuto kolekci, tak mě nechala naprosto chladnou a laky si kupovat neplánuji :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. V Rossmannu mě kolekce vůbec nezaujala, ale jak se tak koukám, tak nalakované vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Růžový se mi líbí nejvíc.. škoda jen, že v našem Rossmannu chodí všechny kolekce se spožděním měsíc nebo dva.. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Velký zklamání je tahle kolekce, moc jsem se na ní těšila a oni přijdou s pidi stínama a kýčovitym ovocem :( :D jinak se mi taky nejvíc líbí zelený, protože já bych mohla mít zelený všechno a ještě by mi to bylo málo :)

    OdpovědětVymazat
  7. mám milou povinost ti oznámit, že jsem tě nominovala do Versatile Blogger Award u mě na blogu :)

    crazyfashiongossip.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, nominovala jsem tě na Versatile Blogger Awards, protože tvůj blog si to rozhodně zaslouží.

    http://www.evelinbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se nejvíc líbí ten zelený :) Přesně podle mého gusta.


    http://dee-girl-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. kolik ty laky prosí stály??

    OdpovědětVymazat