středa 18. dubna 2012

Co je u mě nového?

Opět jeden rychlý nákupní článek za poslední dobu. Na fotkách chybí nadlak Seche Vite, ale ten snad nikomu představovat nemusím. Jdem na to. :o)


V DM mají v akci pudr s make-upem Acnecover od Dermacolu za 159Kč. Vyzkouším, uvidím. :-)

Novinková barva na vlasy od Garnieru. Mám odstín 4.0 Středně hnědá. Na barvu bude určitě recenze. Jenom upozorňuju, že v Rossmannu je momentálně v akci za 80Kč, v DM je za 110Kč! Tak bacha na to.
V DM jsem si vzala další letní sprcháč, tentokrát melounový.


Laky Catrice v odstínu ACid(blesk)DC a novinka od Gabriella Salvete 159


Laky Avon, z letní edice či co to bylo, Aqua Fantasy a Blue Escape


Z tohohle nákupu mám největší radost! China Glaze Ahoy! a zlatíčka z Prismatic Chroma Glitters kolekce Prism, Polarized, Liquid Crystal, Full Spectrum a Optical Illusion


Růžová rtěnka z nové limitky Alverde v odstínu Magnolia Pink a vrátila jsem se do Rossmanna pro korálovku od Dermacolu v odstínu 04.


A ano, i já jsem si v DM vyzvedla kosmetickou tašku a slevovou knížku za 200 bodů.

7 komentářů:

  1. Aha, já se furt rozmýšlela kterej lak si z Prismatic kolekce vyberu a tys vzala rovnou všechny, jak tak koukám :-D Jaká je ta Alverde rtěnka? Nevysušuje? Mám jednu v tomhle zeleném obalu a dost vysušuje. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hehe, nejsem troškař :-D ale všechny jsem si nevzala! ten zlatý jsem nechala být ;-)Já jsem ji měla zatím jenom 2x a zatím jsem si nevšimla žádného vysušování, uvidím ale až ji použiju víckrát.

      Vymazat
    2. Ajoo, no vidíš a ten zlatej byl jeden z mejch favoritů :) stříbrnej mi zatim asi stačí :) tak to jsem zvědavá jak s tou rtěnkou budeš spokojená dál...

      Vymazat
  2. mozem sa opytat, kde si si ibjednavala, resp. kupovala prismatic kolekciu? dusa mi po nej straaasne pisti.. :) dakujem za odpoved! :)

    OdpovědětVymazat
  3. nakupovala jsem na Hairbeauty http://www.hairbeauty.cz/test-kategorie-2 o víkendu byla kolekce dokonce v akci, lak za 90Kč. mají ji taky na Modeláži http://www.modelaznehtu.cz/shop.php?cislo=17&&zn=10107&&msub=175

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším, až uvidím Ahoy! a GS v akci, oba si plánuju totiž pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  5. na ten make-up a pudr od Dermacolu jsem zvědavá :) a oba laky od Avonu, zelený i modrý mám teď taky objednané, už se na ně těším! :))

    OdpovědětVymazat