úterý 3. dubna 2012

GIVEAWAY - UKONČENO

* Všechny výrobky jsem zakoupila osobně za svoje vlastní peníze


Protože Vás tady je už krásných 53, a protože sem moc ráda, že jste mi pomohli znova začít, rozhodla jsem se pro Vás uspořádat giveaway (jsou to sice 'jen' výrobky Essence, ale snad udělají někomu radost). Výherkyně/výherce obdrží dva lesky na rty, lak na nehty, dvoje oční stíny, tužku na oči a tužku na rty. Zůčastnit se mohou obyvatelé České a Slovenské republiky.

Podmínky:
○ být mým veřejným followerem
○ nechat na sebe u komentáře kontaktní mail
○ napsat mi, jakým by jste chtěli být kosmetickým výrobkem (řasenkou, rtěnkou, lakem na nehty...) ;-)

Giveaway potrvá ode dneška, tj. 3.4.2012 do 10.4.2012 00:00!

Výherce bude jeden, ještě nevím jakým způsobem ho vyberu, ale určitě to bude spravedlivě!
Všem přeju hodně štěstí a snad se Vás zůčastní co nejvíc. :-)

53 komentářů:

  1. už jsem tě slodovala i na předchozím blogu, tak i tady ;)
    luzzie.s@seznam.cz
    zajímavá otázka :D já bych asi chtěla být řasenka, miluju dlouhé řasy, tak by mě bavilo je taky někomu dopřávat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám náhodou essence ráda :)
    Já bych asi chtěla být krásnou růžovou rtěnkou. Pořád teď na jaro nějakou sháním, ale nedaří se mi najít ten pravý odstín pro mě :)
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. jee, vůbec nevadí, že je to jen Essence.. naopak:) tvůj blog mám moc ráda, takže jen tak dále... přeju hodně další úspěchů a čtenářů!:)
    lucisa.n@seznam.cz
    nejradši bych byla určitě lakem na nehty :D sama je zbožňuju a chtěla bych být taky tak zbožňována :D konkrétně bych chtěla být nějaký pěkný, třpytivý, aby na něm každé oko utkvělo :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty si těch čtenářů zasloužíš o moc víc. ;)
    Co bych chtěla být? Jednoznačně řasenka, abych prostřednictvím někoho mohla nělat kočičí oči na kluky :D :D :D :D ;))
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Followerem od cvíle kdy jsi blog založila a sledovat jsem tě chodila už na blog.
    Ráda bych byla řasenkou, takovou, která jde dobře odlíčit, drží, řasy zhustí, natočí a prodlouží, nežmolkovatí a má krásná design a kartáček. Což žádná řasenka nebude splnovat na 100% :D Ale to neva :D
    A to, že to je "jen" Essence vůůbec nevadí, protože většinu věcí co je za výhru znám a na to kolik stojí, jsou k nezaplacení! :)

    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Super giveaway :)) Já bych chtěla být lakem na nehty, nějaká trendová barvička. A proč zrovna lak? Protože ho majitelka nosí třeba jen 3 dny a pak ho nechá odpočinout a to by se mi líbilo, mám ráda svůj klid :D Třeba make-up, ten si chudák skoro neodpočine :D

    Pipeta5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Buď rudou rtěnkou, protože je kouzelná a okouzlující, nebo lakem na nehty, ideálně holografickým:)

    katkazaoralova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasná giveaway :-) Nikdy jsem v GA nevyhrála, tak snad se mi teď poštěstí :) Jinak přeju hodně dalších milých followerů:-))
    Že je výhra essence? Tak to jsem jedině ráda!:-D Protože od essence mám snad doma celé stojany, haha :-D Když jdu po městě kolem Rossmana, vždycky utratím všechno svoje kapesné :-D Což je špatné, když chodím do školy a potřebuju na autobus :-))
    Kdybych měla být nějakou "šminkou".. tak určitě řasenkou nebo lakem na nehty. Každý den mám jiný lak na nehtech :-)) Střídám je podle nálady, např. černá - sem smutná, modrá - sem ten den taková.. že se nechám ukecat :-DD a podobně :-) A řasenkou protože zbožňuji svoje dlouhé řasy a celkově dlouhé řasy, jsou nádherné a ozdoba očí:-))
    barcaaahorka@seznam.cz
    Přeju krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou je to skvělá giveaway, essence mám moc ráda - takže by mě tato výhra určitě velice potěšila. A asi bych byla výrazný lak na nehty, který budí pozornost - protože těmi jsem poslední dobou dost posedlá :D

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. jéé, krásná giveaway:)
    Chtěla bych být asi nějakým dobrým make upem, aby mě člověk jenom tak nevyměnil!:D

    Gabriell.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Super giveaway! :-) Já bych asi chtěla být nějakou řasenkou, abych každý den zkrášlovala ženám okna do jejich duší ;-).
    giraffe90@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělá giveaway :), asi bych chtěla být řasenkou, protože já osobně používám řasenku denně a tužku na oči apod. k ní už vůbec nepotřebuju :). Pokud bys měla zájem, můžeš se zúčastnit giveaway naq mém blogu :).

    zdendasosnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasné dárečky! Sleduji tě:)
    rozanska.d@seznam.cz
    Chtěla bych být tvářenkou;)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji k více než padesátce čtenářů a přeji, ať se stále množí :-)

    Když já bych nechtěla být žádná věc... Ale když už by to muselo být, nějaká kosmetika je samozřejmě to nejlepší možné řešení :-) Chtěla bych být asi makeupem, protože pěkná pleť se pro mě stala přednější než zvýrazněné oči - k čemu je, když má někdo dokonalé smokey eyes, ale pleť samý flek a pupínek, v takovém případě nikdy nemůže působit upraveně.

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Krasna giveaway. :) asi by som chcela byt leskom lebo bez neho by som nesla z domu a vypada krasne. :)
    julia3800@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Miluji kosmetiku od Essence. Jsem zastáncem názoru, že i levná kosmetika může být dobrá. :)
    Jéé, jakou bych chtěla být kosmetikou? Tak to je krásná otázka. :)
    Chtěla bych být rtěnkou nebo korektorem, prorože krásné rty a upravená pleť je mnohem víc než černě obkroužené oči tužkou.
    anetasmidova0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jéje, když nad tím tak uvažuji, byla bych buď balzám na rty, nebo lak na nehty. Ale když si představím to lakování až na zadku u několika lidí, asi se přikláním spíš k balzámu. Aspoň bych byla při spoooustě pusinek. :D
    kyky99@seznam.cz

    A gratuluji k překročené padesátce! Jsem přesvědčena, že čísla půjdou ještě mnohem více nahoru. ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Krasne darky, zadne "jen" essence. Ja mam vyrobky essence moc rada a stiny od teto znacky zatim nemam, tak treba budu mit stesti:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tvůj blog sleduji stále a pořád (i na googlu) :)
    schenzai@gmail.com
    Netuším, možná rtěnkou, nějakou krémovou ale matnou bez třpytek, shimmeru a lesku. Hlavně protože já sama rtěnky zbožňuju, nejlépe ty dlouhotrvající.

    OdpovědětVymazat
  22. Já bych chtěla být asi rtěnkou:-)

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Takto by mně udělalo asi velkou radost, takový krásný ceny, opravdu!!:-)
    Jinak bych chtěla být asi rtěnkou, abych se mohla krásně líbat:-D
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sledovala jsem i tvůj minulý blog..
    Kdybych si musela vybrat, kterým kosmetickým výrobkem se chci stát, tak asi lakem na nehty:-) já osobně se bez něj neobejdu a z kosmetiky je to nejčastější věc, kterou kupuju..
    teleska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. JEE giveaway :) děkujemeee. Taky zkusím štěstí. Já bych chtěla být asi lakem na nehty, protože jsem na ně ujetá a mám je ráda.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tyjo krásná giveaway! :) Mně by teda udělalo strašnou radost kdybych vyhrála :D Takže už předem závidim tomu kdo vyhraje :D
    Já bych chtěla být určitě rtěnka. Rty mi z obličeje přijdou nejkrásnější, takže asi proto :).
    tynka.22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ou, všechno to vypadá krááásně :) chtěla bych být.. ovocem do Jogobelly :D né, vážně, chtěla bych být tvářenkou, nebo lakem na nehty, nemůžu se rozhodnout, obojí hrozitánsky miluji :) a zrovna tenhle lak od essence ještě nemám :D a kdybych měla být tvářenkou, tak buď Hervanou od Benefitu, nebo nějakou od Bourjois, protože jsou prostě dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné dárečky :) Essence je má nej kosmetika ;).
    Chtěla bych být makeupem a řasenkou, to jsou dvě věci, které zkrásní každou ženu. Hlavně ten makeup, aby existoval jen jeden odstín, který by se dokázal přizpusobit každé pleti.
    PS: výběr toho správného odstínu je pro mě vždy boj a ne vždy zvítězím :D :D.
    Hondalu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkné věci, líbí se mi ;o) Tak doufám, že se štěstí zase po čase usměje :D
    Já jako úplně nevím, jakou kosmetikou bych chtěla být... Nutně potřebuji balzám na rty a když se nad tím zamyslím, tak rozpraskané rty moc sexy nejsou, takže to je celkem hezká představa - pěstit někomu rtíky. Lak na nehty taky není úplně mimo... Nebo pak možná nějaké multilíčidlo?! To je aspoň jistota, že nezestárne a nezkazí se, když má všemožné využití ;o)

    mail: barka (dot) lakoma (at) gmail (dot) com

    OdpovědětVymazat
  30. Tak vzhledem k tomu, že jsem lakovací maniak, tak bych určitě chtěla být OPI lakem- nějakým už nesehnatelným DS:-D
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahooj, sledujem ta cez bloglovin...sledovala som aj tvoj stary blog a patris medzi mojich top 5 blogeriek, ktore sledujem nonstop :) Asi by som chcela byt lakom na nechty, lebo poslednou dobou u mna zacina neonova mania lakov :))Iva
    moj email: ivanariskova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  32. Určitě bych chtěla být nějakou rtěnkou, nejspíš řvavě oranžovou, protože v tomhle období miluju barvy :).
    magnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Asi leskem na rty, který by uspokojil jak náročné ženy, tak aby si ho mohl dovolit úplně každý :)
    A essence miluju úplně nejvíc! Protože jsem chudá studentka, takže by to bylo úplně ideální, kdybych vyhrála, ikdyž nikdy jsem neměla na nic takového štěstí :)

    kamca.novackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. Ceny jsou moc krásné! :)
    Chtěla bych být asi řasenkou, protože bych byla pro každého nepostradatelná :))
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Náhodou, já Essence zbožňuji a jsem jí jako značce věrná:)
    Tak to je zajímavá otázka, asi bych chtěla být krásnou růžovou tvářenkou, aby díky mě dámy vypadaly svěže a zdravě:)..a taky protože bych slušela každému typu:)
    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. tato giveaway je úžasná stějně jako kosmetika essence!:)
    kdybych si musela vybrat jen jedno tak by to byl určitě lak na nehty.není nic pěknějšího než sladěný outfit a k tomu domalované nehty:)
    SromovaKaterina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj všem,chtěla bych být řasenkou,která provází ženy od puberty až do pozdního věku a mrká s nima na svět
    pavlina.sznapkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Taky myslím, že Essence věcičky jsou fajn dáreček..:)
    A pokud bych měla něčím být tak asi díky své zálibě určitě hezký růžový lak na nehty, ale jedině krásně nalakovaný..:D a nebo řasenkou..bez které to prostě nejde..;) Přeji ještě hooodně čtenářů...;)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. dobrá otázka k zamyšlení :D já bych asi chtěla být řasenkou, protože bez té bych nikdy nikam nešla :D
    sarka.berounska@seznam.cz

    jinak u mě také probíhá giveaway, takže jste všichni srdečně zváni :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/2012/03/giveaway-c-2.html

    OdpovědětVymazat
  41. Kým bych chtěla být ? ...Asi opravdu nevodoodolnější řasenkou na světě, protože takovou už dlouho hledám, hodně mi totiž slzí oči, hlavně když fouká vítr :D ...Nebo taky obyčejným balzámem na rty, protože ten má snad každý a já jsem s lidmi ráda :D

    http://mymakeups.blogspot.com/
    monikahyblova@emai.cz

    OdpovědětVymazat
  42. já bych chtěla být nějakým krásným třpytivým očním stínem :)

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Mám podobné věcičky. Kdybych měla být kosmetikou, tak bych chtěla být asi nesmývatelnou rtěnkou v nějaké krásné růžové barvě.

    Monča
    http://monikakratka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  44. Já bych určitě byla výrazně červenou rtěnkou:)
    Kordellia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Kdybych mohla,tak bych byla rtěnkou,nějakou krásnou výraznou ružovou:)
    domingue@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. kikinka-13@seznam.cz
    rudým lakem na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  47. Chcela by som asi byť řasenkou, pretože bez nej si neviem predstaviť život :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj. Já bych chtěla být leskem na rty. Já sama je miluju, protože mám hrozně ráda hydratované rty. :-)
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Chtěla by jsem být lakem na nehty a nejlépe zeleným. :-)
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj. Chtěla bych být leskem na rty který bude kvalitní za přiměřenou cenu, s hezkou vůní a skvělou konzistencí v hodně odstínech, protože takových je málo a já vím že jsem náročná :D
    e.hrebikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Chtěla bych být balzámem Watermelon od Balei..úžasně bych voněla a jezdila bych všude se svou paničkou :D wampulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Kajush.01@centrum.cz
    Zajímavá otázka:D Já bych asi chtěla být nějakou dobrou Řasenkou :D)

    OdpovědětVymazat