sobota 7. dubna 2012

Rossmann a DM nákup

Musím říct, že jak v Rossmannu, tak v DM mají teď poměrně dost novinek a některé z nich stojí určitě za pozornost. V Rossmannu je tento měsíc ve 25% akci všechna kosmetika Dermacol. Určitě doporučuju omrknout minimálně jejich novinku, rtěnky Lip Seductive. Výběr je z 12 odstínů, všechny rtěnky jsou krémové, neobsahují třpytky a já osobně jsem absolutně nevěděla, který odstín si vybrat. Jeden je hezčí než druhý. :-) Nakonec jsem si vzala odstín 05 a 09 a nejspíš se vrátím ještě pro korálovou barvičku, jejíž číslo si nepamatuju. Obaly navíc vypadají hodně luxusně!



V Rossmannu jsem si dál vzala dvoje oční stíny ve výprodeji, Essence za 10Kč a Maybelline za 20Kč. Chci zkusit jejich nový štěteček na oční stíny, protože předchozí jsou dobré a vyhovují mi. Rtěnky od Dermacolu jsem už zmiňovala, samostatnou recenzi na ně čekejte brzy. A z DM je novinkový balzám na rty v kelímku od  Balei.


Rossmann začal prodávat novou značku kosmetiky Olay. Já ji vůbec neznám, tak jsem zvědavá. Také je momentálně v akci. Jako první vyzkouším čistící gel. A protože mi dochází kuličková Nivea, rozhodla jsem se pro změnu v podobě kuličkového Adidasu (se slevovou kartičkou v DM).


DM má v prodeji letní limitované řady sprchových gelů od Balei, tělových mlék, sprejů a nevím čeho ještě. Neodolala jsem malinovému sprcháčí a druhý voní po mangu s vanilkou. Kus 30Kč.


A nakonec vlasová kosmetika. Šampón L'Oreal střídám se šampónem od Garnier Fructis, ten mi dochází, takže nákup byl nutný. V Rossmannu opět v akci, 400ml za 90Kč. Mamka si vzala červený na barvené a melírované vlasy. Maska na normální a husté vlasy Pantene je z DM opět na slevovou kartičku a vzala jsem si ji spíš ze zvědavosti, co to je za zázrak. ;-)


26 komentářů:

  1. Pokud máme ten stejný odstín Essence stínu z výprodeje, je skvělý jako tvářenka! ;) :D
    Olay je ted v Rossmannu nově, mělo by to být místo AB Cosmetics a ještě jedné značky, na kterou si asi nevzpomenu.
    Ten sprcháč mango-vanilka je úplně super, já ho kupovala loni v létě, takže teď se asi pořádně zásobím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to odstín it's up to you. a na tenhle stín mě překvapivě v drogérce upozornila mamka s tím, že by to byla pěkná tvářenka ;-) se nezdá holka jedna!

      Vymazat
  2. V mém bližším okolí je Rossman, který v sobě nemá Dermacol :( Má ho ale Schlecker, ale přijde mi, že ho tam trochu zanedbávají. A do DM se mi nechce jezdit, ale asi se tam zastavím, když jsou tam takový pěkný výrobky :)

    Monča :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady je taky jeden Rossmann s Dermacolem a druhý bez něj. ve Schleckeru jsem byla asi 5x a nějak se mi ty drogerky nelíbí :-/ a do DM bych si cestu udělala ;-)

      Vymazat
  3. Ty rtěnky jsou úžasný! už mám taky tři, nedalo mi to :-D na Olay jsem koukala, chtěla jsem nějaké noční krém a nic na můj mastný ksichtík jsem teda neobjevila. Mají tam spíš výrobky na zralejší a suchou pleť, se mi tak zdálo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaký odstíny sis ještě vybrala kromě 02? já bych je nejraději koupila úplně všechny :-D na krémy Olay sem jenom tak mrkla, tak ani nevím. koukala jsem spíš na to odličovací mléko nebo co to bylo a na ten čistící gel.

      Vymazat
  4. Já se chystám na ten malinový balzámek, už mám ten melounový a je fajn. Hlavně miluju maliny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z toho balzámu popravdě maliny moc necítím, ale voní pěkně, to jo :-) ten sprcháč je ale malinová smršť!

      Vymazat
  5. Olay je v podstatě přejmenovaná stará značka Oil of Olaz, jestli si na ni pamatuješ :-) Kdysi se u nás prodávala, ale myslím, že byla tehdy řazena mezi spíše trochu dražší a značkovější zboží :-)
    Ve Stockholmu jsem jí viděla strašně spousty, moc druhů na různé typy pleti. Docela mě zarazilo, že u nás je tak malý výběr, když jsem ji v Rossmannu okukovala :-)
    Třeba bude dobrá, dej vědět, jaký je ten čistící gel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak Oil of Olaz mi taky absolutně nic neříká, ale nevadí. sem se asi bohužel nikdy nedostane celá řada čehokoliv od jakékoliv značky :-( určitě dám report jaký je.

      Vymazat
  6. Tu Dermacol rtenku mam taky a prekvapil me nejen pekny obal, aspon na drogerku mi prijde skvely, ale i ta kremova rtenka, ktera neni hnusne naparfemovana, je kremova a bez trpytek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! na české drogérie opravdu luxusní a kvalitní rtěnka!

      Vymazat
  7. Mangovanilkový sprcháč mám a je to naprosto úžasná vůně! Ten malinový už je až moc sladký na mě. Tělové mléko jsem taky ukořistila (Summer Glam z loňské limitky). Balea má zkrátka super voňavé věci, jenom ty balzámy v kelímku nějak nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky nemám moc ráda do toho kelímku patlat rukama, používám je jenom doma, kde mám možnost si kdykoliv umýt ruce. někam ven bych si ho sebou ale nevzala.

      Vymazat
  8. tak slevy v Rossmannu na Dermacol sem hned dneska využila =) A budu muset jít očmuchat to malinový, meloun voní nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se asi stavím ještě pro to kiwi, to taky krásně voní. :-)

      Vymazat
  9. Jej, ten balzámek od Balei asi budu muset mít :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se ty Dermacol rtěnky dost líbily, ale u každého odstínu jsem si řekla, že už podobný mám, takže jsem si zatím žádnou nekoupila. Určitě si ale pořídím ten malinový sprcháč, maliny můžu a ten obal je krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to je pravda. žádný nový úchvatný odstín v podstatě nemají. ale tomu, že do těch rtěnek nenacpali tunu třpytek a jsou tak krémový jsem prostě neodolala :-) mě prostě stačí ke štěstí málo :-D

      Vymazat
  11. Az otestujes Olay, tak dej vedet :) at vime , zda do toho jit :) jinak pro sprchace urcite pobezim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě sem o něm napíšu jak ho pořádně vyzkouším :-)

      Vymazat
  12. skvelý nákup! aký je ten malinový balzám balea? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já z něj maliny moc necítím. voní pěkně, jemně, ale maliny to prostě podle mě nejsou. a přijde mi, že se docela rychle vsakuje do rtů, takže bych ho nedoporučovala pro příliš vysušené rty

      Vymazat
  13. Na Dermacol rtěnky se chystám od doby, kdy jsem ji viděla u Limett :) A ten Olay mě taky docela zajímá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já být tebou, tak si alespoň jednu pořídím. určitě nebudeš zklamaná. :-)

      Vymazat