pondělí 2. dubna 2012

Essence - Can't Cheat On Me

Dneska jsem si dělala menší pořádek v počítači (páč mi přestává stačit kapacita disku) a objevila jsem tam fotky několika laků z loňského léta! Takže teď budu aktuální články prokládat těmito z minulého léta. Jako první jsem vybrala pokus Essence o holograf. Jiný holograf prozatím nevlastním, takže nemůžu porovnat s dražšími značkami, ale podle fotek bych řekla, že se Essence tento pokus za 30Kč docela vydařil. Co si pamatuju je to, že lak kryl ve třech vrstvách, ale schnul rychle, takže to bylo v pohodě. Ve stínu nebo při normálním světle to byl docela obyčejný šedý lak, ale na sluníčku se nádherně rozehrál! Myslím, že Essence ho ještě ve stojanu má, tak ho případně omrkněte. ;-)





Stín


3 komentáře:

  1. Holograf bych do něj teda neřekla! Ale neevypadá šptně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, to jsou zase ty moje hrozný fotky :-( ve skutečnosti se fakt chlapec snažil :-)

      Vymazat
  2. Celkom sa im podaril ...tiež vlastním len 2 holografi

    OdpovědětVymazat