pondělí 12. ledna 2015

Nubar - Blue Raspberry

Fotky tohoto laku mám už opravdu hodně dlouho. Vlastnosti fotografie pravý, že od 20. 10. 2012. Fotky jsou naprosto šílené, ostatně jako sám lak. Ze čtyřiceti fotek jsem nakonec stěží vybrala tyto tři. Blue Raspberry je světle modrý lak, vidím v něm taky místy šedý podtón, což se mi nelíbí. Lak vůbec nekryje a dělá lysiny. Na fotkách mám 3 vrstvy a další by to rozhodně sneslo. Lysiny v laku jsou také dostatečně viditelné. Konzistence laku je hodně tekutá. Štěteček laků Nubar mi vyhovuje, je užší a delší. Tento lak se mi absolutně nelíbí jak barevně, tak ani vlastnostmi ne...





8 komentářů:

  1. Bohužel to nekrytí je jedna z vlastností, které Nubar oplývá možná 2-3 laky ze sbírky mi to dělají ale jinak Nubary žeru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím s Nubary byla víceméně spokojená co se týče krytí. Ale tenhle lak je fakt šílenost!

      Vymazat
  2. Aspoň viem, že nie som sama, ktorá odkladá v počítači archeologické kúsky :-D Sama neviem prečo, asi na porovnanie, ako to nalakujem teraz :o) Keď takýto odtieň nekryje, to ma vie naštvať, z mojich skúseností to bolo bohužiaľ vo väčšine prípadov :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama určitě nejsi. Já mám takovýchto archeologických nálezů v počítači více a zařekla jsem se, že musí všechny vyjít na světlo. Takže se tu takovéto vykopávky teď budou vyskytovat častěji. ;-) Já takto odkládám většinou špatné fotky nebo laky, které mě něčím neštvaly. :-D A máš pravdu s tím, že tyto odstíny většinou kryjí špatně.

      Vymazat
  3. Mně se ten odstín líbí, ale za to nekrytí a lysinky bych ho taky asi moc nemusela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odstín by ještě i možná šel, ale celkově to u mě nejde ani náhodou... :-(

      Vymazat
  4. Ta barva se mi strašně líbí :) škoda, že není víc poslušný..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí. Kdyby to nebyl takový dareba, hned by měl o nový domov postaráno. ;-)

      Vymazat