pátek 16. ledna 2015

MIYO - No 29

Dnes opět přicházím s lakem, jehož fotky jsem vyhrabala z hloubi svého počítače. Konkrétně byly fotky pořízeny v dubnu 2013. Lak jsem měla půjčený od Míny, za což jí moc děkuji.
K laku samotnému vám toho nejspíše moc nepovím, protože jsem si o něm udělala velice strohé poznámky (konkrétně tři) a takto daleko moje paměť opravdu nesahá, abych vám o laku řekla více.
MIYO v odstínu 29 je nádherná zelená barva s výrazným zlatým shimmerem. Lakovala jsem ho tuším ve dvou vrstvách. Po odlakování jsem od něj měla trochu zabarvené nehty do zelena. Je to úžasná zářivě zelená barva, možná tmavší verze laku Cult Nails v odstínu Deal With It s výraznějším zlatým shimmerem.

Ty nehty! Jak jsem je mohla nosit až tak krátké a takto tvarované?! LOL





6 komentářů:

  1. Úplně jsem zapomněla, že ho mám :D Ale ta barva je fakt krásná!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, alespoň jsem ti ho připomněla. ;-) Tak ho můžeš znova nalakovat.

      Vymazat
  2. Ten je přímo k sežrání ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásný, někde na netu už jsem ho viděla a nemůžu si vybavit, kde? Že by u Lubici? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím akorát o článku u Míny. Nikde jinde jsem ho neviděla. Ale možné to je. ;-)

      Vymazat