středa 14. ledna 2015

Barry M - Baby Pink

Baby Pink je lak světle růžové barvy. Na nehtech se mi zdá o fous tmavší oproti lahvičce. Konzistence laku je více tekutější, ale ještě se to dalo ukočírovat. Lak bohužel dělá během lakování lysinky, a proto jsem musela nalakovat tři vrstvy, abych je zakryla. Na nehtech je lak líbivý, elegantní a nedělá mi prasečí prstíčky, což některé růžovky umí.







8 komentářů:

  1. na tých prvých fotkách mi pripomína texturovaný ružový od Barry M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nemám, tak nemůžu posoudit. Ale věřím, že když to říkáš ty, tak to bude. ;-)

      Vymazat
  2. Moc krásnej. Nejsem si teda jistá jestli by na mě vypadal dobře, ale každopádně supr barva. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Romčo. Tyhle barvy dokážou pozlobit. Právě záleží, jaký má kdo odstín/podtón pleti. Taky mi takovéto laky všechny nesedly.

      Vymazat
  3. Krásný! Tahle barva je ale asi proklatá, mám podobné odstíny od různých značek a všechny dělají neplechu při lakování...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! A to samé jsou bílé laky. Ty jsou vlastně možná ještě horší!

      Vymazat
  4. Souhlasím s Hančou a u lakování růžovek vždy nadávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s váma, Haničky, souhlasím! Tyhle laky obecně dost zlobí. :-(

      Vymazat