úterý 20. ledna 2015

China Glaze - Kalahari Kiss

O dnešním laku, stejně jako u minulého, vám toho bohužel moc nenapíšu, protože jeho barva není můj šálek kávy a lakovala jsem ho jenom pro tyto fotky na blog. Lak má barvu hořčice či barvu písku z pouště Kalahari, ať zůstanu věrná jménu laku. Mě osobně se zdá tahle barva nehezká a nesluší mi, necítím se v ní dobře. Lakování bylo nicméně fajn, lak kryl skoro v první vrstvě, ale pro dokonalý vzhled bude jistější nalakovat vrstvy dvě. Co vy a takovéto 'divné' barvy?





4 komentáře:

  1. Je to opravdu zvlastni barva a asi bych si ji neporidila, ale na Tobe se mi libi:) Urcite i proto, ze mas moc pekne nalakovano;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Kupovala jsem ho tehdy v celé sadě, která vyšla levněji. Samotný bych si tento lak určitě nepořídila.

      Vymazat
  2. Mně připadá nesmírně zajímavá a fakt moc se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chceš Romčo, tak láček je volný. ;-) Já ho nevyužiju určitě, takže ho budu posílat dál.

      Vymazat