čtvrtek 22. ledna 2015

Milani Baked Blush - Fantastico Mauve

V dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o moje dojmy z tvářenky Baked Blush od Milani. Tvářenku jsem si pořídila v odstínu 07 Fantastico Mauve.


Tvářenka má 3,5g a pořídit si ji můžete na různých e-shopech. Cena se pohybuje okolo 150 Kč.


Začnu pěkně od začátku, tedy od obalu. Ten je jedním slovem otřesný! Nelíbí se mi jeho zlatá barva, jelikož obecně zlatou nemusím. Přes barvu obalu bych se ale dokázala přenést. Přes co se ale už příliš přenést nedokážu je fakt, že celý ten obal prostě není vyroben z kvalitního plastu. Balení je celé rozvrzané a nedoléhá. Jen pro pořádek uvedu, že s tvářenkou nikam necestuji a celou dobu mi leží na stole nebo v šuplíku. Cestování s ní si popravdě ani nedovedu představit, protože balení mi přijde také zbytečně velké. Průhledný plast v horním víčku divně vykukuje... Hezčí by rozhodně bylo, kdyby bylo horní víčko rovné. Naopak ale musím přičíst plusové body za průhlednost víčka, protože je přímo vidět odstín tvářenky. Tyto plusové body ale tvářenka okamžitě ztrácí za nekvalitní zlaté písmo, které se po pár použitích začalo stírat. Na horním víčku, které je lesklé, je taky samozřejmě okamžitě vidět každý otisk prstů.
Za obal to tedy u mě tvářenka projíždí na plné čáře. Upřímně musím říct, že nechápu ty nadšené popisy tohoto obalu. Ale tak 10 lidí - 10 názorů, že ano...



Ve spodní části balení, ke které se dostanete po odklopení části s tvářenkou, se nachází zrcátko a nepoužitelný štětec. Zrcátko by se ještě v nouzi použít dalo, ale štěteček rozhodně ne. Je to nerovně zastřižené, pichlavé pometlo.
Já osobně bych se právě bez této části úplně obešla a měla tak díky tomu tvářenku nižší. Možná že by tím obal získal i na stabilitě.





Tvářenka je zapečená, její vzhled připomíná mramor. Vidět můžete bílou, sytě růžovou, zlato-hnědou a převládající fialovou barvu. Výslednou barvu bych popsala jako střední fialovo-růžovou, s mírným hnědým nádechem. Tvářenka v balení obsahuje také na první pohled poměrně velké množství malinkých třpytek. Na tváři ale tyto třpytky nejsou téměř vidět. Třpytečky jsou buď vícebarevné, anebo v závislosti na dopadu světla mění barvu. Zahlédla jsem totiž stříbrné, zlaté, růžové a dokonce i modré! Jak jsem již ale psala, na tváři jsou třpytečky v podstatě neviditelné.



Tvářenka je MEGA pigmentovaná. Velice lehce se to s ní dá přehnat a docílit tak vzhledu Marfuši. Bohužel i mě se to ze začátku používání této tvářenky asi 2x povedlo. Na aplikaci tvářenky jsem používala měkký štětec od Real Techniques Blush Brush. S tímto štětcem tvářenka prakticky neprášila. Věřím ale, že při použití hrubšího štětce by tvářenka prášila. Do tvářenky stačí štětcem pouze lehce ťupnout, a i tak budete mít na štětci dost barvy pro obě tváře. Já nejsem vyložená bledule, i když se kloním spíše k nim, než ke slečnám s celoročně snědou pletí. Při lehké ruce na mě tvářenka vypadala velice hezky a přirozeně, ale právě na bledulkách by podle mě tato tvářenka vypadala hodně tmavě a nepřirozeně. Můžu se ale mýlit samozřejmě...


Tvářenka se dá na tváři hezky rozblendit a docílit tak přirozeného vzhledu. Výdrž je super, na mé mastné pleti zvládne 15 hodin a večer při odličování je pořád ve velice uspokojivém stavu. Kdybych potřebovala, klidně bych mohla jít s tvářenkou bez jejího obnovení ještě někam pařit. Ale to by pak ze mě byla už opravdu živoucí mrtvola. :-)
Tvářenku jsem používala denně tři měsíce a prakticky nic z ní neubylo a tříměsíční používání na ní není vidět. Tahle tvářenka se mnou tedy vydrží na věky věků.
Tuto tvářenku jsem si moc zamilovala a má pro mne ideální podzimně zimní barvu. Samotný produkt tvářenky patří rozhodně k tomu nejlepšímu co mám. Oblíbila jsem si ji dokonce i více, než jednu tvářenku od Illamasqui, o které si povíme někdy příště.
V mých očích je u této tvářenky jedinou vadou na kráse otřesné a nekvalitní balení. Produkt samotný je více než fantastický, a rozhodně by si zasloužil bydlet v něčem 'luxusnějším'.
Do budoucna možná zvážím pořízení jiného odstínu této tvářenky.

Co vy a Baked Blush od Milani? Máte nějakou doma? Jak vám vyhovuje? A taky vás tak štve její balení?

12 komentářů:

  1. tento odstín se mi hodně líbí, dokonce jsem ji už měla párkrát v košíku... ale mně se tak strašně nelíbí balení! mám doma dva odstíny, Luminoso a ještě nějaký podobný, a i když je tvářenka v podstatě moc dobrá, tak to balení je tak hnusné, že další asi doma mít nechci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že nejsem jediná, komu to balení přijde strašné. Však já už taky několikrát brouzdala po e-shopech a rozmýšlela se, který druhý odstín si pořídím, ale nikdy jsem kup ještě nedotáhla do konce. To zhnusení z balení je prostě silnější.

      Vymazat
  2. Od Milani mám doma jen ty ruzickove tvářenky a ty jsou taky super, jen na mě úplně moc dlouho nevydrží (ale to jen málo která ano). Moc rada bych z těchto zapecenych vyzkoušela odstín Luminoso, ale ten je věcně vyprodány. Pigmentace, na to ze jde o zapeceny produkt, vypadá opravdu skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky jednu růžičkovou mám, ale zatím jsem ji nezkoušela, tak o ní nemůžu nic říct. Ale časem tu rozhodně taky bude. Na zapečené produkty je ta pigmentace opravdu bezvadná. Ta moje předčí i kdejaký nezapečený produkt.

      Vymazat
    2. U těch růžočkových mi přijde balení celkem ok, ale měla jsem od Milani pudr, a ten byl v dost podobném balení, jako je tahle tvářenka. A to balení bylo stejně hrozné, jako ty píšeš! Fakt nechápu, komu se může líbit :D

      Vymazat
    3. Je pravda, že to balení růžičkové tvářenky vypadá na první pohled líp. V poslední době mě dost zaujaly stíny Bella Eyes, ale dost váhám právě kvůli tomu obalu...

      Vymazat
  3. Mně teda to balení taky přijde hrozný a odrazuje mě od nákupu. Tvůj odstín se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Sabčo. A já se bála, že to za hanění balení schytám, protože jsem na něj zatím četla/slyšela jen samou chválu. Tak jsem ráda, že je nás víc, kterým se to balení vážně nelíbí. Ovšem ten odstín je super! Leda tvářenku depotovat a umístit do koukatelného balení. ;-)

      Vymazat
  4. No první, co mě napadlo "twl, co to je za obal?!"
    Odstín se mi líbí, i když nevím, jestli bych ho unosila. A můžu se zeptat na lak, co máš na nehtech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je teda dobrý! :-D
      Asi nedokážu posoudit, jak by na tobě tenhle odstín vypadal. V tomto nemám vážně odhad. :-)
      Nejsem si jistá na 100%, ale myslím si, že by to měl být lak Avon Gel Finish v odstínu Sheer Love.

      Vymazat
  5. Já žádnou tuhle tvářenku nemám.. na odstíny, co jsem tak koukala, tak bych sáhla asi po tomhle, přijde mi zajímavy, ale nejsem si uplne jista, zda by to pro me bylo:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý je určitě. Bohužel ale nedokážu posoudit, zda by pro tebe byla to pravé ořechové. Škoda, že někde nemají testery. ;-)

      Vymazat