pátek 30. ledna 2015

China Glaze - Techno

Techno je efektový lak, který byl součástí kolekce Electropop na jaře roku 2012. Průhledná tekutina obsahuje malinké holografické třpytky a větší holografické šestiúhelníčky. Jako podklad jsem pro něj zvolila světle růžový lak od Barry M v odstínu Baby Pink, který jste na blogu již viděli tady. Na fotkách můžete vidět jednu vrstvu Techna, přičemž již tato první vrstva obsahuje dostatečné množství třpytek a není nutné je po nehtu nijak násilně umisťovat. Povrch laku po zaschnutí je mírně hrbolatý, ale jedna vrstva nadlaku to spraví.
Podobný efektový lak najdete skoro u všech značek. Z hlavy mě na rychlo napadá Barry M, Rimmel, OPI, Essence...







4 komentáře:

  1. Moc prijemna, takova univerzalni kombinace:)

    OdpovědětVymazat
  2. strieborné efektové laky s holografickými trblietkami sa mi veľmi páčia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě taky. Z toho důvodu jich mám doma až moc a některé budu muset protřídit. Všechny je nevyužiju, protože si jsou dost podobné.

      Vymazat