čtvrtek 17. května 2012

Oriflame Essentials 3 in 1 Cleanser

Už ani nevím proč jsem si tento čistící přípravek na pleť 3 v 1 kupovala, ale to je asi celkem jedno... Tak tedy, jak už název samotný napovídá, v tomto jednom přípravku jsou schované tři, které slibují odlíčení make-upu, tonizaci a hydrataci pleti. Obsahuje také vitamin E a výtažek z chrpy. Je určený asi pouze na pleť, ale zkusila jsem s ním odlíčit i oči a jelikož mi to nic nedělá, odličuju je tímto přípravkem i nadále.


Konzistence je mlékovo-krémová, není vyloženě tekutá jako odličovací mléko, ale ani hustá jako nějaký krém, takže bych se přiklonila spíše k tomu mléku. Mléko má velice slabou a příjemnou parfemaci, zřejmě to bude ta chrpa. 



Jako první se ze slibovaných třech kroků zastavím u odlíčení MU. K odlíčení je potřeba docela dost velkého množství mléka. Když si ho dáte na vatový tampónek málo, tak si s ním pleť spíš jen dřete a nic neodlíčíte. Když ho dáte více, po pleti krásně klouže a všechen MU jde krásně dolů. Pleť dokáže vyčistit dokonale, ale s očním MU už to tak slavné není. Jak jsem už psala výše, není pro odlíčení očí zřejmě přednostně určen, ale já jsem líná momentálně používat dva přípravky na odlíčení, takže to všechno beru tímto mlékem. Stíny odlíčí, ale s jakoukoliv řasenkou si moc dobře neporadí. Vždycky jí na řasách trocha zůstane.
Kvůli velké potřebě mléka na jedno odlíčení je celkem logické, že rychle ubývá. Používám ho třetí týden a už jsem skoro na dně. Na pleti je mléko moc příjemné, nezanechává po sobě žádný mastný film. 

Dalším v pořadí má být tonizace. Té sem si ovšem nevšimla, pod pojmem tonizace pleti si představuju něco jiného než to, co dělá tohle mléko. Proto po odlíčení tímhle mlékem, poté co se vsákne do pleti, používám ještě normální tonikum nebo pleťovou vodu. 

Posledním krokem je hydratace pleti a pod tu se můžu jedině podepsat. Už při prvním kontaktu mléka s pokožkou je cítit, že mléko obsahuje vodu a jiné hydratační složky. Proto nechávám mléko chvilku vstřebat, aby si pleť vzala tolik hydratace kolik potřebuje a teprve pak ji ještě vezmu tampónkem s tonikem.


Celkově bych to asi shrnula tak, že na odlíčení pleti je tohle mléko perfektní, ale na odlíčení očí moc ne, protože je neodlíčí dokonale. Vzhledem k obsahu 150ml se při každodenním odličování dostanete určitě během měsíce na dno, na což nejsem moc zvyklá. Většinou mi jiná odličovací mléka vydrží alespoň dva měsíce. Plusem je určitě to, že pleť je nejen odlíčená, ale i hydratovaná, a pokud ji nemáte extra suchou, žádný krém už nebudete k hydrataci potřebovat. Plusem je pro mě i to, že mléko na pleti nezanechává žádný mastný film a do pleti se krásně vsákne. Můj dojem je ale stejně takový, že ve stejné cenové kategorii nebo i v levnější jde sehnat lepší přípravky.

PS: Určitě už o tom všichni víte, ale pokud jste se ještě někdo nezapojil do giveaway u viennettky o lak od Illamasqui v odstínu Jo'Mina a oční stíny od Etude House v odstínu Lavender and Grap, ještě máte do konce měsíce šanci. ;-)

1 komentář:

  1. Já mám mlíka na odlíčení pleti asi nejradši. Na oči teda ne, protože pak vidím bíle :-D ale na pleť jsou fajn. Ne všechny samozřejmě :) Tohle neznám, ale docela se mi líbí.

    OdpovědětVymazat