sobota 19. května 2012

OPI - Simmer & Shimmer

Tenhle lak je z už docela starší zimní kolekce Burlesque, která byla aktuální v roce 2010. Z této kolekce je taky hodně známý lak Ali's Big Break. Simmer & Shimmer jsem si koupila na Interbeauty, jistě chápete že za 95Kč jsem ho tam nechat nemohla. :-)
Simmer & Shimmer je glitrový lak, nejvíce glitrů má modrou barvu, další jsou v oranžové, zlaté, stříbrné, zelené a fialové barvě. Lakoval se parádně, pro plné krytí mi stačily tři vrstvy, schnul rychle. Glitry zasychají do docela hladkého povrchu, nalakovala jsem obvyklou jednu vrstvu Top Sealeru od Essence a povrch bych dokonale hladký a hlavně lesklý! To, co tenhle lak dokáže vyčarovat na sluníčku je ovšem naprostá paráda! Ten mega třpyt se mi nepodařilo zachytit věrně na žádné fotce, tak jsem ho natočila na kratičké video. Činí se ovšem i ve stínu nebo při normálním světle v místnosti.
Jak se tento lak odlakovává vám nepovím, protože se mi třetí den skoro na každém nehtu v jednom kuse sloupnul. A kde se nesloupnul sám, tam jsem mu pomohla. :-) Beru to docela jako plus, protože jsem byla zřejmě ušetřena alobalové metody. A teď už nálož fotek a video.












6 komentářů:

  1. Taky ho mám a je naprosto krásný, dokonalý, úžasný, i před Interbeauty se mi líbil nejvíc z celé Burlesque kolekce, takže když jsem ho tam sehnala, byla jsem pomalu v sedmym nebi. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lak vypadá pěkně ale na mě možná dost barevně . Je zvláštní že je hladký . Taky cena je dobrá (byla ?:D) . Video se povedlo , ty odlesky jsou náááádherně vidět !

    OdpovědětVymazat
  3. inak sa tieto laky odlakovávajú alobalom , to by ma nenapadlo, nemám to odlakovávanie rada tak to by som aj ja brala aby sa to celé zluplo naraz :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ten je ale nádherný :))) Mám ráda všechno, co se třpytí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se těchto laků z kolekce Burlesque docela bála, vůbec všech podobných glitrů se bojím, ale tento se mi hodně líbí a odlakování v podobě sloupnutí vypadá nadějně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhernej! Já mám v poslední době takovou glitrovou, třpytivou úchylku :) bohužel pak si nadávám při odlakování... ale co už, nádhernej je, fakt že jo :))

    OdpovědětVymazat