neděle 20. května 2012

Líbáš jako ďábel

V pátek jsme se vydali do kina na nový český film Líbáš jako ďábel. Musím říct, že jednička Líbáš jako bůh byla o hodně vtipnější a taková více k uvěření. Nebudu vám tady prozrazovat děj samozřejmě, nicméně pořád to je velice kvalitní film, člověk se u něj odreaguje a zasměje pár povedeným vtipům, ale opět se mi potvrdilo, že pokračování na originál skoro nikdy nemá. Prostě to tomu filmu nějak nevěřím, je to všechno tak zamotané a překombinované... Vím že to je jenom film, ale stejně... No prostě, z kina jsem odcházela v mírných rozpacích. Co mě ale vůbec nezklamalo, nebo spíš kdo, je Eva Holubová a Jiří Bartoška. Kdyby tam tyhle dva úžasní herci nebyli, a hlavně Holubka, tak by to stálo všechno za zlámanou grešli.

No ale tohle nemá být jen o filmu, chci vám taky ukázat líčení. Teda fakt nechápu, jak to ty holky, co fotí líčení dělají, že mají tak úžasné fotky. Já sem z té spousty fotek vybrala stěží čtyři... No to je fuk. Tak snad mě za to neukamenujete, prosím. ;-)


Štětce: ELF Powder Brush, Essence na tvářenku, Oriflame Blending Brush, Essence Smokey Eyes Brush, ELF C Brush, ELF Small Angled Brush
ELF Báze pod ošní stíny, ELF Eyebrow Treat & Tame, Řasenka L'Oreal Lash Architect 4d, Avon paletka očních stínů Smoke & Mirrors, Garniere Pudr Rimmel Stay Matte, Rimmel MU Lasting Finish, Garniere Roll-on hydratační a korektor, Essence tvářenka Multi Colour Blush, Oriflame rtěnka Triple Core Lipstick





6 komentářů:

  1. Krásné,jednoduché líčení!!;)

    OdpovědětVymazat
  2. SLuší moc.. :) v jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslim, že se ti fotka celkem povedly :)) líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduchý! Krásný!
    Zvu tě na moji první velkou giveaway! http://fashioncosmetics1.blogspot.com/2012/05/1-velka-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoduché, krásné a univerzální líčení! :)
    A tobě navíc i sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný .. Na Líbáš jako ďábel chci , jednička byla fascinující , zábavná , skvělá a nevím co ještě !

    OdpovědětVymazat