pátek 4. května 2012

Balea balzám na rty Lovely Raspberry vs. Fruity Kiss

Dnes bych vám ráda pověděla o dvou balzámech na rty od Balei, z nichž pouze jeden u mě uspěl. Mluvím o balzámu Lovely Raspberry v kelímku a o balzámu Fruity Kiss v klasické tyčince. Oba dva seženete v drogerii DM a jsou v prodeji relativně čerstvě.


Jako první bych napsala pár slov o balzámu v kelímku, Lovely Raspberry, který je pro mě zklamáním. Byl testován v opravdu bojových podmínkách, takže za tím, co o něm napíšu si rozhodně stojím. Testovala jsem ho během nemoci (rýma jak trám, nos odřený, rty vysušené a rozpraskané) a nevzpomínám si, kdy naposledy jsem si něco tak hrozného mazala na pusu. Uznávám, že vysušené a rozpraskané rty během nemoci by asi nezvládlo více balzámů, ale abych si rty natřela asi tak 20ti vrstvama a balzám byl i tak do dvou minut vsáknutý a rty po něm ještě více vysušené a mírně pálící, tak to tedy opravdu ne. Musela jsem ho odložit a na pomoc vyštrachat zázračný kelímek od Oriflame.
K balzámu jsem se vrátila později, když jsem měla rty v mém normálním stavu a výsledek totožný...
Tento balzám mě neuvěřitelně vysušuje rty. Ať ho nanesu v jedné nebo více vrstvách, rty mám po něm naprosto a úplně vysušené. Navíc se téměř okamžitě vsakuje, jestli mi na rtech vydrží 5 minut, je to možná až moc. Balení v kelímku není moc praktické, je použitelné snad jen doma. Nedovedu si představit, že bych si tento balzám sebou vzala na celodenní výlet a patlala se v něm rukama. Balzám má vonět po malinách, ale vůně malin se dle mého čuchu nekoná. Je z něj cítit slabá, sladká chemická vůně - ať už je ta vůně cokoliv, maliny to rozhodně nejsou. Za mě tenhle balzám prostě a jednoduše NE, NE a NE!!!


Druhým z recenzovaných balzámů je klasický vysouvací balzám v tyčince, Fruity Kiss. Balení je praktické, hygienické, použitelné i v případě, že nemáte zrovna čerstvě umyté ruce. Na obalu je uvedeno, že balzám obsahuje mandarinku, a tohle můžu jen potvrdit. Balzám totiž po mandarince jemně voní a dokonce tak i chutná. Rty mi nevysušuje, naopak jsou po použití balzámu dobře hydratované a na rtech mi vydrží dlouho. Pití ustojí, ale po jídle je potřeba ho obnovit. Tento balzám za mě tedy ANO.


Jak jste na tom vy? Máte s některým z těch balzámů zkušenost? A jakou?

8 komentářů:

  1. ten mandarinkovej jsem nedávno v DM viděla, ale měli už jen 2, tak jsem myslela, že už je v prodeji dlouho a zase jsem něco prošvihla :D

    http://moni-loves-sunshine.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ten druhý, s vůní grepu. Vážně voní jako grep a za ty peníze je super! =)

    http://anesagill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla ten balzám v tyčince vanilkový a hrozně mě po něm štípaly rty, takže od té doby se Balea balzámům vyhýbám. V kelímku mám zase melounový a ten mi přijde celkem fajn, hlavně kvůli své vůni, ale ta hydratace není nejlepší :(

    OdpovědětVymazat
  4. Mandarinkovej? Mňam, zítra pro něj letím!

    OdpovědětVymazat
  5. Mně ty Balea balzámy nevyhovujou skoro vůbec :( všechny mi přijdou že nic nevydržej a dokonce, jak píšeš, ještě vysušej... nicméně ty jejich stále nové a nové lákavé vůně...občas neodolám a taky ho k nákupu přihodím. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ten malinový a voní mi jako svíčka, mám i melounovej a koupila jsem to hlavně kvůli krabičce, tak snad to někdy dopatlám :D.

    OdpovědětVymazat
  7. mám ten Lovely Raspberry a mě vyhovuje i mím kamarádkám balzám mi vydrží na rtech 2-3hodiny a rty mám hydratované celý den

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám ten malinový a vyhovuje mi, a to mám velký problém s popraskanými rty. Vydrží mi na rtech celkem dlouho a po malinách opravdu voní, i když celkem slabě. I mému příteli chutná, a to je co říct, protože si neustále stěžuje, že všechny ovocné balzámy chemicky páchnou (a to nosím balzáma od Labella). Hodně lidí ten malinový chválí, myslím, že to rozhodně není krok vedle. Akorát je nevýhodou právě nepraktické balení. Chystám se vyzkoušet i ten fruity kiss, ale měla jsem trochu strach, protože mě právě z většiny balzámů od Balei pálí rty, ale po přečtení tohoto článku jsem se rozhodla, že jej vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat