neděle 8. února 2015

Měsíční chvástačka - prosinec 2014

... aneb nové knihy, které jsem si pořídila v prosinci ... protože nejen kosmetikou živ je člověk!

V prosinci spousta z vás jistě dostala pod stromeček nadílku úžasných knih. Já jsem pod stromečkem našla pouze jednu, ale o to jsem z ní měla větší radost, protože jsem touto knihou zkompletovala sbírku knih jednoho autora. Zbytek knih jsem pořídila mezi svátky u Dobrovského během jejich akce - 30% na vše. Této slevy jsem využila k tomu, abych si pořídila dražší knihy, po kterých jsem toužila už dlouho, ale vždy mě odradila právě vyšší cena. Opět jsem zapomněla na skupinové foto. Příští měsíc se už ale určitě polepším.

John Green - Hledání Aljašky
Právě Hledání Aljašky je onou knihou, kterou jsem našla pod stromečkem. Mám z ní obrovskou radost a těším se na ni (ale na kterou knihu bych se taky netěšila, že :-) ).


Alice Osemanová - Solitaire
Hlavní hrdinka ráda spí a bloguje. To ale asi bude jediná shoda s mojí osobou. :-) Sice to je YA kniha, ale já mám tyto knihy ráda, protože u nich můžu úplně vypnout a odpočinout si u nich.


Jonas Jonasson - Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel
Staříka vám snad ani představovat nemusím. Podle této knihy byl již natočen i film. Já jsem se ale zařekla, že na film se nepodívám dřív než přečtu knihu. Ve většině případů bývá kniha lepší a z filmu jsem pak zklamaná. Nechci aby tomu bylo naopak, protože se mi už stalo, že mě šílený film odradil od úžasné knihy, ke které jsem dostala až ze zpožděním po tom, co mě přešla nechuť z filmu. 


Jonas Jonasson - Analfabetka, která uměla počítat
Druhá kniha od autora, který napsal předešlého Staříka. Mám ráda, když mám knihy takto zkompletované a propojené. :-)


Helen Fieldingová - Deník Bridget Jonesové
Helen Fieldingová - Bridget Jonesová: S rozumem v koncích
Bridget Jonesovou miluji!!! Proto jsem byla nesmírně ráda, když se vydavatelství XYZ rozhodlo pro dotisky prvních dvou dílů v rámci uvedení dílu třetího. Čtení těchto knih si nesmírně užiju!



Kimberly McCreight - Případ Amelia
Když Jodi Picoultová řekne, že: 'Pokud máte rádi Zmizelou, budete tuhle knihu milovat.', je jasné, že ji musím mít doma. A ta obálka je úžasná!


Elizabeth Labanová - Esej o tragédii
Esej o tragédii jsem přelouskala asi za tři odpoledne o vánoční dovolené. Kniha se mi moc líbila. Nejspíš se pokusím napsat článek, kde shrnu své dojmy z této knihy. Měli by jste o tento článek zájem?


Haruki Murakami - Kronika ptáčka na klíček
Můj první Murakami. Od tohoto autora si chci už strašně moc dlouho něco přečíst. Jsem zvědavá jak na mě bude kniha působit. Co vy a Murakami? Je to opravdu tak úžasný autor, co si zaslouží Nobelovu cenu, která mu již několikrát utekla?


Mark Helprin - Zimní příběh
Další kniha s naprosto dokonalou obálkou. Taktéž na tuto knihu se nesmírně těším. Někteří už možná i viděli film, který byl natočen podle této knihy. Já se na něj chystám opět až po tom, co přečtu knihu. Jediné, co mi kazí maximální zážitek z této knihy, je počasí. Jak úžasné by bylo při čtení této knihy, kdyby venku bylo plno sněhu a mrzlo až praštilo? Podle mě hodně!


Claudia Gabelová & Cheryl Klamová - Elusion
Obálku této knihy prohlašuji za obálku měsíce! Elusion je kniha o ideálním virtuálním světě. Další YA, další super oddychová kniha. 



6 komentářů:

  1. Elusion má skvělou obálku! A nemám pocit, že jsem o ní slyšela, vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, že je úžasná! Já jsem na ni narazila v novinkách přímo na stránkách CooBoo, jinak jsem o ní taky neslyšela... :-(

      Vymazat
  2. Nejvic se mi libi obalka Zimniho pribehu:) A Esej o tragedii me zajima, primlouvam se za clanek!;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zimní příběh má taky krásnou obálku, o tom žádná. Jsem ráda za zájem o recenzi, pokusím se ji tedy sesumírovat, aby měla publikovatelnou formu. ;-)

      Vymazat
  3. Zimní příběh a Deník Bridget Jonesové a valstně ještě Esej o tragédii mám už také doma a jsou to úžasné knihy :-) Já bych určitě chtěla o každé knihy se přečíst od tebe recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postupně tu nějaké knižní recenze přibývat budou, ale bohužel pomaleji, než bych sama chtěla. Toho času na čtení je pekelně málo. :-(

      Vymazat