pondělí 16. února 2015

Illamasqua - Allure (+ srovnání s Nars - Dolce Vita)

Tvářenky od Illamasqui jsou v kosmetickém světě pojmem a jejich pověst je předchází. Proto jsem si, myslím už dva roky zpět, v povánočním výprodeji jednu tvářenku objednala. Odstíny byly už dost probrané a ty nejkrásnější a nejžádanější byly samozřejmě vyprodané. Ze zbývajících odstínů tvářenek mě nejvíce zaujal odstín Allure, o kterém vám dneska něco málo povím.







Obal tvářenek Illamasqua se mi líbí. Jde sice o černý plast, ale díky svému vykrojení působí obal propracovaným dojmem. V horním víčku je umístěn průhledný plast, díky kterému vidíte přímo barvu tvářenky. Tento detail vždy ocením. Plast je bytelný a celkově kvalitně zpracovaný, nic nevrže a vše krásně pasuje tak jak má.


Po prvním otevření tvářenky jsem se docela lekla, protože tvářenka obsahuje velké množství zlatých třpytek střední velikosti. Delší dobu jsem se potom bála tvářenku vyzkoušet, protože jsem měla obavu, že budu vypadat jako diskokoule. Když jsem se pak odhodlala k prvnímu použití, moje obavy se naštěstí nenaplnily. Třpytky se sice na tvář dostanou, ale ne v tak velkém množství, v jakém jsou vidět v balení. Hodně třpytek prostě zmizí cestou. Když se pak na tváři sem tam nějaká třpytka blýskne, nevypadá to na mě lacině a nevhodně.

Barva tvářenky na následující fotce neodpovídá, ale jsou na ní alespoň trochu vidět ony zlaté třpytky. Ve skutečnosti jich tam je ještě o  něco více.


Pigmentace tvářenky je bezvadná! Doporučuji při nabírání barvy na štětec hodně lehkou ruku. Opravdu stačí do tvářenky pouze jemně ťuknout štětcem a barvy máte pro jednu tvář víc než dost. Kvůli takto vysoké pigmentaci bych pro nanášení tvářenky zvolila hodně jemný a měkký štětec. Taky nevím, zda by zrovna tento odstín byl to pravé ořechové pro bledé Sněhurky.


Prášivost je u této tvářenky poněkud vyšší. Nevím, zda za to nemůžou právě ony hojně zastoupené třpytky. Přijde mi, jako kdyby kvůli nim tvářenka držela hůře pospolu. Když pak ještě narušíte povrch tvářenky štětcem, uvolní se třpytky a samotný pigment tvářenky zbytečně navíc.
Menší problém jsem také měla při samotném nanášení tvářenky na tvář. Zpočátku se mi totiž tvářenka na tvářích jevila dost nerovnoměrně a flekatě. Tvářenku jsem musela tedy více rozblendit, abych dosáhla jednolitého vzhledu. Blendit jde tvářenka naštěstí velice snadno.


Samotnou barvu tvářenky bych popsala jako cihlově červenou, s dost viditelným oranžovým tónem. Na ruce vidíte tvářenku v rozblenděné a silné vrstvě.


Během dne mám s tvářenkou ten problém, že se docela dost z tváře ztrácí. Když se večer před sprchou odličuji, na tvářích ji už vůbec nemám.
S výdrží tvářenek v podstatě nemám problém, drží na mě dobře skoro všechny tvářenky, jak levné z drogerie, tak ty z vyšší cenové kategorie.
Vzhledem k tomu, že tvářenky od Illamasqui stojí bez slevy 21,50 liber, je pro mě tato tvářenka zklamáním. Za tak vysokou částku bych čekala něco víc, ne jen bezvadnou pigmentaci.

Tvářenka Allure mi svým odstínem poměrně dost připomíná tvářenku Nars, v odstínu Dolce Vita. V balení jejich podobnost není tak evidentní, ale po nanesení na ruku nebo na tvář je mezi nimi jen minimální rozdíl.

Dolce Vita má také červeně cihlovou barvu, ale kloní se k červenému podtónu, zatímco Allure má podtón oranžový. Dolce Vita obsahuje miniaturní stříbrné třpytečky, které ale na tváři nejsou vůbec vidět, vytváří na tvářích spíše moc hezký a přirozený sheen. Jak už víme, Allure obsahuje větší třpytky zlaté barvy, které i na tváři vypadají jako třpytky.
Když to vezmu všechno kolem a kolem, tak Dolce Vita mi vyhovuje více. Je minimálně prášivá, líp se mi nanáší, na tváři vypadá dobře bez extra blendění navíc, drží celý den a její pigmentace je taky bezvadná.

Na následujících dvou fotkách je Dolce Vita vždy vlevo, Allure vpravo.



Žádné komentáře:

Okomentovat