pondělí 29. dubna 2013

Co březen dal a vzal

Jsem tu s další pozdní bilancí spotřebovaných a koupených věcí za měsíc březen. Nebudu tu zbytečně dál vykecávat a rovnou se vrhnu na stručné shrnutí spotřebovaných produktů.

Spotřebováno
Garnier Color Naturals Vyživující dlouhotrvající barva
Barvy na vlasy od Garnieru jsou moje nejoblíbenější. Sice jsem párkrát vyzkoušela jiné značky, ale vůbec jsem s nimi nebyla spokojená, a to mě utvrdilo v tom, že s barvami na vlasy už nemám experimentovat. Jsem tedy věrná Garnieru a barvy měním pouze v rámci jejich různých řad. S barvami Garnier jsem spokojená, protože šíleně nesmrdí, dobře se s nimi pracuje, dobře se mi chytají na vlasy, když si koupím tmavě hnědou, tak tmavě hnědá je i na vlasech, rychle se nevymývají a nemám po nich hnusný a zničený vlasy. Tato barva nebyla vyjímkou.
Koupím znova: ANO

Taft Power lak na vlasy
Tenhle lak na vlasy 'smrdí' jako chlap! No vážně! Když jsem si ho poprvé v práci nastříkala na vlasy, docela mě to zarazilo. Časem jsem si zvykla a jeho vůni už skoro nevnímám. Na tomto laku na vlasy mi ovšem vadí fakt, že vůbec nelakuje a vlasy ani trochu nedrží. A to mám nejsilnější stupeň fixace 5. I kdybych si na vlasy nastříkala celý obsah lahvičky, s vlasy by to stejně nic neudělalo. V práci mám ještě jeden, protože jsem si koupila v akci rovnou dva, ale po jeho spotřebování tento lak už nikdy více.
Koupím znova: NE

Balea balzám na vlasy mléko a kokos pro barvené a melírované vlasy
Já vím, já vím, že jsem už v lednové bilanci slibovala, že na tento balzám napíšu samostatnou recenzi. Ale člověk míní a čas mění... Nicméně s tímto balzámem jsem stále nesmírně spokojená a ve sprše mám nové balení.
Koupím znova: ANO

Fa deodorant Mystic Moments
Deodorant jsem používala v práci, jako pojistku během dne, ještě v zimním období, kdy se tolik nepotím (v porovnání s létem). Hezky jemně voněl, vydržel, nedělal skvrny na oblečení. Nemám co bych mu vytkla a myslím si, že by i to parné léto zvládnul.
Koupím znova: ANO



Balea pečující sprchový gel s vůní třešně a mandle
Balea sprchové gely, především ty limitkové, prostě umí a kdybych mohla, tak bych si jich vždycky koupila aspoň 50 do zásoby. :-) Tento makronkový sprcháč voněl hodně sladce, snad až moc, ale mě to nevadilo. Hezky pěnil, dobře umýval, nevysušoval. Víc od sprcháče snad ani nelze chtít.
Koupím znova: Kdyby to šlo, tak ANO

Avon Naturals 2 v 1 čistící voda a tonikum s čajovníkem a okurkou
Čistítko na obličej jsem používala každý den ve sprše k dočištění obličeje. Jeho konzistenci bych popsala jako gelovou, i když poměrně tekutější. Na obličeji během čištění docela drhnul. Po jeho použití jsem měla obličej vysušený a stáhnutý jako uschlou švestku. Čistil dobře, to zase jo. Okurku z něj necítím, takže ta vůně bude zřejmě čajovník. Spotřebovala jsem ho celý, ale rozhodně mě nenalákal k tomu, abych si ho koupila znova.
Koupím znova: NE

Essence 24h ochranný balzám na ruce s vůní jablko-skořicového punče
Zimní krémy na ruce od Essence mám ráda a letos jsem si jich vytvořila zásobu. Snad mi tedy vydrží do další várky příští rok (pokud bude). Jeho vůně je nádherná a vydrží na rukou dlouho. Stejně tak dlouho vydrží krém ruce hydratovat. Stačilo mi ho nanést málo a ruce jsem měla promaštěné hodně, ale přitom mastné na dotek nebyly. I když jsem si ruce umyla mýdlem, hydrataci po krému jsem cítila stále a nemusela jsem se znova hned mazat. S krémem jsem byla nadmíru spokojená.
Koupím znova: ANO

Freshness osvěžující ubrousky
Nějaké vlhčené ubrousky sebou vždycky nosím v tašce, abych si mohla rychle otřít ruce (třeba z vlaku) při nedostupnosti vody a mýdla. Na obličej jsem ubrousky nepoužívala. Ubrousky ruce na hrubo očistí, ale mýdlo s vodou nenahradí. Tyto konkrétně mi docela dost smrděly. Navlhčené jsou dostatečně. Kupovala jsem je v Kauflandu asi za 15Kč.
Koupím znova: NE

L'Oréal Matte Morphose soufflé foundation
Make-up jsem používala přes zimu a vyhovoval mi parádně. Byla jsem spokojená s jeho barvou, která mi sedla perfektně (odstín 140 Beige Naturel). Taktéž mi vyhovovala jeho našlehaná krémová konzistence. Přes zimu mám přece jenom a fous sušší pleť, i když pořád mastnou, a tento MU ji během dne dokázal hydratovat. Vydržel na mě celý den, tedy nějakých 15h. Samozřejmě, že jsem ho během dne párkrát upravila pudrem. Myslím si ale, že přes léto by mi nevyhovoval, protože by na mé hodně mastné pleti vůbec nevydržel. To je ovšem pouze má domněnka, vyzkoušeno nemám a ani mít nebudu, protože L'Oréal tento MU přestal vyrábět.
Koupím znova: není jak, proto NE

Oriflame Olive & Bamboo krém na ruce
S tímto krémem na ruce jsem byla vcelku spokojená. Ruce hydratoval, po každém mytí jsem se ale musela mazat znova. Příjemně a nevtíravě voněl. Nějak nemám co více k němu říct.
Koupím znova: NE

Garnier Mineral Deodorant Action Control
Jako první jsem z této minerální řady od Garnieru zkoušela sprej. S ním jsem byla nadmíru spokojená, a proto jsem si posléze koupila i kuličkovou verzi. K ní mám jednu jedinou výtku, a to tu, že kulička uvolňuje hodně gelu. Kuličku jsem musela aplikovat opatrněji a stejně ještě vždycky chvilku počkat než jsem se oblékla, aby gel trochu zaschnul. Vůně je jemná, nevtíravá, nedokážu přesně popsat, po čem mi voní. Deodorant mě před potem chránil celý den. Na oblečení skvrny nedělal. Ještě bych asi měla dodat, že jsem měla verzi sport, stres a horko.
Koupím znova: ANO

Nákupy
S nákupy jsem se tentokrát držela hodně na uzdě, protože předchozí měsíc jsem to dost přepískla. Koupila jsem celkem 19 kusů kosmetiky, což je na moje poměry málo. :-) Sama na sebe jsem pyšná, že jsem se dokázala udržet, protože pokušení je stále dost a dost.


Závěr
Spotřebovaných produktů celkem: 11
Koupených produktů celkem: 19
Rozdíl: +8 kusů - to docela ujde, ne? ;-)

2 komentáře:

  1. Šampon Balea je skvělý, je mou stálicí :)

    OdpovědětVymazat
  2. tolik věcí jak ty já prostě nespotřebuju i když myslím že tento měsíc se mi toho tam taky trochu nakupilo :))

    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat