středa 24. dubna 2013

Dubnový Ladybox

  
Zdravím Vás! Zajisté jsem už tak miliontápadesátášestá dneska, u které čtete o dubnovém vydání Ladyboxu. Ale mě se krabička tento měsíc líbí natolik, že se prostě o svoje první dojmy musím podělit. Kdo má Ladyboxu už plné zuby, nemusí ve čtení pokračovat. ;-)
Dubnový Ladybox je umístěn v růžové krabičce. Nic proti ní nemám, ale černá nebo bílá je podle mě lépe využitelná... Ale tak polepit se dá vždycky. :-)
Po otevření krabičky následuje zapečetěný uvítací dopis s představením produktů. Produkty byly opět vystlány černými zkrabatělými papírky - myslím, že toto už netřeba fotit.




Anatomicals sprchový gel, 300ml, plné balení

Sprchovým gelem já nepohrnu nikdy. Tento voní velice jemně po aloe vera a už se moc těším, až ho vyzkouším. Oceňuji i praktickou pumpičku a to, že byla do krabičky umístěna plná velikost a ne jen vzorek.


Tento obrázek koaly na sprcháči je podle mě strašně roztomilý! :-)


Eveline Slim Extreme 4D Diamont sprchový peelingový masážní gel proti celulitidě s kofeinem, 50ml, cestovní balení

Všeobecně produktům proti celulitidě, striím a nevím čemu všemu ještě prostě nevěřím... Ale šanci tomuto peelingu samozřejmě dám. Jako klasický peeling ho spotřebuju určitě. Jeho vůně mi připomíná moře...


Kiss My Face Whenever šampón a kondicionér, 29ml, cestovní balení

29ml? To nešlo dát do lahviček pěkných a kulatých 30ml? ... No nic. Ta vůně!!! To je ráj na zemi! Svěží citrusová vůně zavřená do lahviček. Doufám, že na vlasech zůstane i po umytí. Oceňuji zařazení šampónu a kondicionéru zároveň. Na tyto dva produkty se těším hodně.


Swisso Logical pleťový krém, 5ml, vzorek

Teď ze sebe nejspíš udělám tydýta, ale Zepter dělá i kosmetiku? 5ml vzoreček mám tak na 2 - 3 namazání, takže namažu a uvidím... Vůně mi přijde zatím neutrální a konzistence krému hutnější.


♥ MeMeMe rtěnka v odstínu Elektra, plné balení ♥

To nejlepší a nejbombastičtější na konec! Od oznámení, že v této krabičce bude výrobek od značky MeMeMe jsem pořád přemýšlela, co to tak asi bude. Nevím proč, ale nejvíc šancí jsem dávala nějaké tvářence... V krabičce je nakonec umístěna rtěnka. Ale jaká RTĚNKA! Ta naprosto nejvíc nejzářivější a nejkřiklavější růžová! Zbožňuju tuhle barvu od první vteřiny, co jsem ji uviděla! Začínám nosit hodně výrazné barvičky, a tahle rtěnka je přesně to, co momentálně vyhledávám. Rtěnka je úžasně krémová, při dotyku se rty taje a klouže po nich sama. Mám ji na sobě asi hodinu a zatím můžu říct že drží jako přibitá, což mě překvapuje u tak krémové rtěnky, nerozpíjí se. Pigmentace je bombastická.


Odstín je hodně podobný růžové na uvítacím dopise, ale ve skutečnosti je ještě o fous výraznější. Foťák mi prostě takto výrazné (až neonové) barvy skoro vždycky sežere.


Rtěnka v akci. Opět vyšla méně řvavá, než je... Škoda! :-(


S dubnovým vydáním Ladyboxu jsem spokojená zatím na plné čáře. A ze rtěnky jsem fakt upadla na zadek! Bude to můj momentální miláček, to vím už teď. :-)
Jak jste s dubnovým vydáním spokojené Vy?

3 komentáře:

  1. tak ta rtěnka by mě moc nepotěšila:/ ta je jen pro odvážné slečny a já se zasekla u barvících balzámů:D

    OdpovědětVymazat
  2. 29 ml je to kvůli tomu, že je to produkt z Ameriky a je to jejich pěkných 1 Fl Oz.

    OdpovědětVymazat
  3. Niiiic moc tedy :///// Lepší je senzabox za tento měsíc :)
    ...Na mém blogu stále probíhá GA http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat