neděle 11. března 2012

Nový začátek

Jak jen začít... Nerada bych tu zbytečně plkala. :-) Někteří možná vědí, že sem už nějakou dobu psala blog na blogu.cz. Ale jelikož přestal uspokojovat moje blogové potřeby, rozhodla jsem se rozjet blog od začátku tady. Budu moc ráda, když ho společnými silami přivedeme k životu alespoň tak, jak žil ten předchozí. Pokud na tom bude líp, budu jenom ráda. :-) Asi mi taky bude ze začátku trvat, než se tu se vším zkamarádím, takže se předem omlouvám za moje případné přešlapy a omyly. Takže, tenhle článek na úvod bych ukončila a jdu zplodit nějaký smysluplnější. :-)

4 komentáře:

  1. Tady je to krásné! Jsem ráda, že jsi zachovala to prostředí, hlavně hlavičku blogu. Už se těším na další příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak konečně přestěhováno. :) to je dobře. hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  3. Tož vítaj! Ne, vážně je moc dobře, že jsi zavítala na blogspot a hodláš to tady rozjet ;o) Těším se!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, moc Vám děkuju za hezké přivítání! :-)

    OdpovědětVymazat