neděle 18. března 2012

Nail Polish Tag - ukaž svoji sbírku

Na tomto místě bych chtěla strašně moc poděkovat Kyky za nominaci, moc mě to potěšilo. Nevím, jestli vás zrovna můj tag nějak zaujme, protože jsem dle mě lakový žabař, ať už co se týče počtu laků, druhu laků, mých rozlišovacích a lakovacích schopností, apod.. A taky, jak se čas od času objeví v komentářích (na předchozím blogu), mám podle některých hnusné nehty. To je možná pravda, já to nikomu neberu, jenomže jaksi přírodě neporučím a tvarově jiné nehty mi prostě a jednoduše nenarostou, ale čemu zcela určitě můžete poručit vy je to, že nebudete chodit na blogy, kde se vám nelíbí. Tak, teď jsem se dostala někam úplně jinam, než jsem se měla dostat, takže jdeme raději k tomu tagu. :-)

Pravidla:
  • odpověz na následující otázky
  • označ tři další blogerky, které budou v řetězci pokračovat
Takže... připravit, pozor, stááárt :o)


1) Kolik laků na nehty vlastníš? + foto
Dala jsem si dneska odpoledne tu práci a všechny laky jsem postupně vyskládala na postel a fotila. Popravdě musím říct, že sem si já bláhová myslela, že mi to zabere o hodně míň a času a taky celkové číslo mě dosti překvapilo. Vzhledem k tomu, že laky jsem začla cíleně kupovat pro účely sbírky zhruba před rokem, myslela jsem si, že bude nižší. Celkový počet mých laků je tedy 209.

Laky jsem na fotkách rozdělila do dvou skupin. V první skupině fotek jsou laky, které jsem měla už alespoň jednou nalakované. S absolutní převahou vedou laky Essence.








V druhé skupině fotek jsou potom laky, které na své první nalakování teprve čekají. Opět vede Essence, jak jinak. :-)








2) Která je tvoje oblíbená značka laků na nehty?
Opravdu těžká otázka a ještě těžší odpověď. Na každé značce se najde něco, proč lak od ní koupit a proč nekoupit, a každá značka má lepší a horší kousky. Pro nás jsou jak cenově, tak místně nejdostupnější drogerkové laky jako jako Essence, Catrice, Gabriella Salvete apod.. Názvy laků má podle mě nejvtipnější a nejoriginálnější OPI, štěteček Essie mi zase zatím vyhovuje nejlíp. Takže prostě nedokážu říct jednu značku.

3) Jaký lak máš na nehtech právě teď?

Essence - Raspberry Swirl z limitky Marble Mania


4) Dostala jsi někdy lak na nehty jako dárek? Pokud ano, napiš ten nejlepší a kdy to bylo.
Vzpomínám si, že kdysi hodně dávno mi babička dala k vánocům rudý lak od Miss Sporty, který už dávno skončil v koši. Potom jsem určitě dostala od mamky nějaký bezbarvý a světle perleťově růžový lak, žádný z nich už taky nemám. No ale asi největší radost jsem měla z laků, které mi dal na vánoce můj mladší bratr. Ne že by to byly nějaké barevně vyjímečné laky nebo značkové laky, ale koupil je pro mě sám můj bratr! No chápete to? Já dodneška ne! :-D Vloni na Vánoce to byl krásný rudý lak a letos dva laky, které jsem vám vyfotila.


5) Pokud bys mohla vytvořit limitovanou edici laků, jaká by byla?
Noooo, rozhodně by obsahovala mint barvu, potom klasickou rudou, nějakou růžovou neonku, strašně moc odstínů modré od světlé až po skoro černou. Fialovou bych zřejmě taky nevynechala. Bez čeho bych se ale nejspíš obešla je glitrový lak. 

6) Který lak je tvůj oblíbený?
Asi nejvíc do kolen mě poslal lak od Barry M - Cyan Blue.


Na tomto místě bych měla nominovat další tři blogerky. Popravdě už absolutně nemám přehled kdo byl nominovaný a kdo ještě ne, takže pokud jsem některou z vás nominovala podruhé, omlouvám se! Doufám, že se k vám tato informace nějakým způsobem dostane, na blog vám spamovat nebudu. Čili, Nail Polish Tag by mě zajímal u:

4 komentáře:

  1. Supr! Za nominaci vůbec děkovat nemusíš, ale jsem ráda, že jsem ti udělala radost. :)
    Kurňa, chtěla bych mít tolik nenalakovaných laků, co ty!!! <333
    Asi bych je chodila pořád očumovat. :D
    A lakový žabař?! Pf, kdes to vzala? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěknou sbírku máš, hmmm, určitě bych nějaký favority vybrala :))

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tomu říkám pořádná sbírka! :) A děkuji za nominaci, TAG už visí pár dní na blogu :)

    OdpovědětVymazat