pondělí 26. března 2012

ELF - Moonlight

Metalické laky asi nikdy nebudou šálek mého čaje a do zlata zabarvené metalické laky to nebudou zcela určitě. ELF Moonlight je zlato-béžový metalický lak. Nanášel se docela dobře, konzistence mi přišla trochu hustší, ale nic dramatického. Štěteček je mírně zahnutý na jednu stranu, ale překvapivě ani to mi nedělalo problém, spíš naopak - lakovalo se mi s ním pohodlně. Lak pruhuje, což je dobře vidět na fotkách i po nanesení Top Sealeru od Essence. Schnul velice rychle. Tento druh laků se mi prostě nelíbí, není to nic pro mě, druhý den jsem ho musela sundat, protože jsem ho na sobě nesnesla. Strašně mě znervózňoval. :-) To ale vůbec neznamená, že to je špatný lak.








PS: Ještě kousíček a mám pro vás nachystané překvapení! ;-)

9 komentářů:

  1. Teď si nejsem jistá, jestli máme doma zrovna tenhle, myslím, že jo, a jjestli ne tenhle, hodně podobný...
    A neokouzluje mě. Podle mě sluší starším nositelkám a působí na mě prostě nějak tak až příliš dospěle - ve špatném slova smyslu.
    Takže se ti nedivím, že jsi ho sundala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se musím přidat, že se mi tenhle odstín moc nelíbí... ale jinak mám laky od elfu celkem ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Abych pravdu řekla tak laky tohoto typu taky nemám zrovna v lásce, ale mám malý tip pro ty, co neradi objednávají z netu. Esence má stejný, nebo aspoň hrooozně moc podobný lak tomuhle, měl by se používat jako podklad pod praskací jak, ale vypadá na nehtech dobře i samotný. Nevím jestli ho ještě v drogeriiích najdete, ale má to tlustý kulatý víčko. :)

    http://mymakeups.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat