neděle 29. března 2015

Co únor 2015 dal a vzal


Měsíc s měsícem se sešel, a opět je tedy nejvyšší čas na bilanci nákupů a vypotřebovaných produktů. Myslím si, že únor byl vcelku úspěšný měsíc, jak z pohledu skvělých nákupů, tak z pohledu velkého množství spotřebovaných produktů. Jelikož je produktů opravdu hodně, vrhneme se rovnou na ně. Pokusím se být tentokrát více stručná a o jednotlivých produktech nepsat romány.


Palmolive Black Orchid & Moisturising Shower Milk
Sprchové mléko nádherně vonělo a musím říct, že kůže po něm byla o něco více jemnější a více hydratovaná, oproti klasickým sprchovým gelům. Jen jsem ho velice rychle spotřebovala. Klidně bych koupila znova.

Balea sprchová emulze lesní plody
Moje láska milovaná! Protože ta vůně je prostě naprosto dokonalá a úžasná!!! V železných zásobách už mám pouze poslední balení. :-( Kdyby to šlo, okamžitě bych koupila znova po kilech!

Balea Professional balzám na vlasy Oil Repair
Nad balzámem jsem se již rozplývala tady v bilanci za prosinec. Všechno do puntíku platí. Jen mám problém s velice rychlou spotřebou, a to si myslím, že si na vlasy nedávám přehnané množství.

Yves Rocher šampon pro zářivé vlasy
Tento šampon mi příliš nesedl. Ve sprše jsem ho měla opravdu velice dlouho. I opravdu malé množství šamponu brutálně pěnilo a co mi vadilo nejvíc, moje vlasy byly po použití tohoto šamponu velice brzo mastné. Že bych vlasy měla zářivější jsem si nevšimla. Znova určitě nekoupím.


Oriflame Optimals Oxygen Boost noční krém pro mastnou pleť
Na začátku používání mi tento krém vyhovoval velice. Časem mi ale jeho hydratační schopnost přestala stačit. Na pleti jsem opravdu cítila, jak chce ještě více hydratace. Nevím, zda se mi pleť změnila sama nebo za to může něco ve složení krému... Krém jsem používala pouze na noc a pleť po něm nebyla zbytečně umaštěná, tedy ani peřiny ne. Když to vezmu tak kolem a kolem, krém byl dobrý, ale žádný zázrak. Znovu tedy nekoupím.

Amie New Leaf peeling
Tento peeling je můj svatý grál a stálice mé péče o pleť. Život bez něj si již neumím představit! Ten peeling je prostě jedna velká dokonalost. V mírně mastném máslíčku jsou obsaženy poměrně velké a hrubé peelingové částice. Peeling je opravdu poměrně hrubý, proto ho používám pouze jednou za týden. Jen v opravdu zlých časech ho použiji dvakrát. Pro citlivou a jemnou pleť bych ho určitě nedoporučila. Pro mou mastnou pleť je ale ideální. Pleť je po něm vyčištěná do hloubky, dostane se jí i notné dávky hydratace, černé tečky jsou odčerněny. :o) Určitě budu kupovat dokola a dokola.

Garnier Essentials osvěžující pleťová voda pro normální a smíšenou pleť
Pleťová voda slibuje osvěžení a tonizaci pleti. S tím můžu souhlasit. Používám ráno na vatovém tamponku po tom, co si obličej opláchnu vodou a před tím, než začnu nanášet makeup. Na pleti cítím ono slibované osvěžení a pleť mi celkově přijde taková nakopnutější. Velice mi také vyhovuje, že pleťová voda není příliš 'mokrá' a hlavně že nezanechá pleť ulepenou. V současné době používám už druhé balení.

Garnier micelární voda
Moje nejmilovanější a nejoblíbenější micelární voda. Bezvadně odlíčí oči včetně řasenky, s odlíčením pleti si také poradí na jedničku. Balení o 400ml vydrží opravdu dlouho, protože micelárky není nutné na tamponek nanášet příliž. Určitě budu kupovat znova.


Rimmel Stay Matte pudr
Mám k tomuto pudru ještě vůbec něco dodávat? Pro mne to je pudr číslo jedna a ještě žádný jiný ho nepřekonal. Kupuji vždy do zásoby v akcích, kdy se dá sehnat v rozmezí od 60Kč do 100Kč. Za tu službu, co pudr udělá, směšná část řekla bych.

Avon Little Black Dress
Na tuto vůni se mi dostalo mnoho kladných komentářů a snad všechny kolegyně v práci se mě ptaly, čím jsem navoněná. Pro mně osobně byla vůně trochu těžší, dřevitá. Proto jsem ji používala v zimě. V létě bych ji na sobě nejspíš nesnesla. Výdrž vůně byla slušná, celý osmihodinový pracovní den se mnou dala v pohodě. Protože to není tak úplně můj typ vůně, znova pořizovat nebudu.

Nivea Calm & Care roll on
Tuto kuličku používám střídavě již několik let a pokud ji Nivea nepřestane vyrábět, budu ji používat dále. Je určena pro regeneraci podpaží po holení. Používat ji samozřejmě můžete pořád, ale určitě je velkým plusem, že po holení a následném použití antiperspirantu nebudete mít podpaží jeden oheň.

Essence 24h hand protection balm
Krém na ruce z poslední zimní limitky Essence. Z nabízených variant mě zaujala pouze vůně vanilky a skořice. Krém ruce hydratoval dobře a nezanechal na nich mastný povrch. Nicméně, na to, že jsem krém používala pouze doma, kde se tak často nekrémuji, měla jsem krém vymazaný extrémně rychle. Na velice rychlou spotřebu si 'stěžovalo' více blogerek, co jsem tak zaznamenala...


Natura Siberica Moisturizing Cleansing Milk
Tento 6ti ml vzoreček mi bohužel nestačil na kompletní odlíčení pleti, takže o něm nedokážu nic moc říct. Vzhledem k tomu, že tohle konkrétní čistící mléko není určeno pro můj typ pleti, v plném balení ho pořizovat nebudu.

Natura Siberica Extra Firming Facial Mask
Opět vzoreček, tentokrát masky. Musím říct, že maska byla fajn. Do pleti se během působení téměř kompletně vsákla. Pleť zanechala vypnutou, hydratovanou a krásně jemnou.

Avon Planet Spa bahenní pleťová maska s výtažky z Mrtvého moře
Maska má barvu cementu a po zaschnutí na pleti máte i pocit, že na pleti ten cement máte. Když se pak zašklebíte, maska popraská a vypadá jako vyprahlá půda v parném létě. Maska zbavila pleť přebytečného mazu a dokonale ji vyčistila.

H&M kokosová pleťová maska
H&M pleťová maska limetka, hroznové víno a ananas
Přátelé, tak tyto dvě masky byly tedy totální nářez! Obě dvě smrděly jako savo na wc. Z toho odéru by opravdu jeden padl. Kokosová maska mě na pleti hodně štípala, proto jsem ji běžela umýt snad už po třech minutách. Musím konstatovat, že ani jedna maska s  pletí vůbec nic neudělala a znova si je rozhodně kupovat nebudu.


Isana Med antibakteriální gel na ruce
Z gelu toho sice moc neubylo, ale je už dva roky prošlý, takže letí do koše. Mýdlo a vodu mi prostě nic nahradit nedokáže...

Lumene Blueberry Volume Mascara Brilliant Black
Řasenka Lumene byla v jednom z prvních Ladyboxů. Existuje ještě vůbec? No ale k řasence. Ona by byla moc fajn a skvěle by mi seděla, kdyby nebyla už před prvním použitím téměř vyschlá. Líčila jsem se s ní asi 14 dní a pak jsem ji odložila, protože už prostě nemalovala. Štěteček má umělý, štětinky jsou na jedné straně delší, na druhé kratší. Řasy natočila a parádně je zvýraznila.

Yves Rocher Beauty mascara
Další Ladyboxí řasenka. Oproti předešlé Lumene je pro mne tato řasenka od YR velký průšvih. Kartáček je klasický a s mýma řasama neudělá naprosto vůbec nic. Trošičku je potáhne barvou, ale to je tak všechno. Řasy nejsou nijak zvýrazněné ani natočené. Takové řasenky u mě nemají šanci.


S nákupy jsem se snažila opět držet dost na uzdě. Jak ale můžete sami vidět, nepovedlo se mi to tak úplně. Dostala jsem se ale na stejné číslo jako minulý měsíc. :o)
Nové Rose Golden štětce od Zoevy jsem prostě musela mít, stejně jako novou paletku Rose Golden. Taštičku od Zoelly jsem pořídila na Feelunique, když byla zlevněná asi na 6 liber. A abych měla poštovné zdarma, přihodila jsem do košíku taky balzám na nehtovou kůžičku od Badger Balm. Na Parfums.cz jsem koupila Eyebrow Lipocils na podporu růstu obočí od Taliky a krém Hyséac od Uriage. Nars paletku mi v Brně pořídila nejhodnější S0bi. Ještě jednou moc děkuji! No a v drogerii Teta jsem koupila lanýžový make up od Dermacolu s 40ti % slevou a tužku na obočí od Uma cosmetics.


Spotřebovaných produktů celkem: 20
Koupených produktů celkem: 9
Rozdíl: - 11

1 komentář:

  1. Koupila sis úžasné věci! Nedivím se, že jsi těm štětcům od Zoevy neodolala <3

    OdpovědětVymazat