pátek 12. prosince 2014

Ruby Wing - Eternal

Ruby Wing jsou laky, které na slunci mění barvu. Žádnou lakovou maniačku určitě nenechaly chladnou a minimálně jeden kousek doma má. Já jsem jako první lakovala kousek s názvem Eternal.
Základní barva, tedy ve stínu, je teal. Když přijdete s lakem na sluníčko, začne se měnit přes fialovou s červeným základem do šedo-fialova. Že lak obsahuje i červenou je dobře vidět na fotkách ze sluníčka, kde v lahvičce hodně vykukuje. Lak se mi lakoval moc dobře, kryjí dvě střední vrstvy a uschne do lesku, samotné schnutí laku trvá trochu dýl. Na sluníčku se lak mění opravdu rychle. Změnu jsem čekala trochu pomalejší, proto mě její rychlost poprvé zaskočila, ale příjemně. V opačném případě, kdy přijde ze sluníčka do stínu je změna stejně rychlá. Moc se mi líbil ombré efekt laku, než se sjednotila barva po celém nehtu.
Co vy a laky měnící barvu?










4 komentáře:

  1. Ač se za lakomaniačku považuji, tak žádný z Ruby Wing laků jsem zatím nevyzkoušela.. nechápu:) Zrovna tento se mi líbí opravdu moc, měla bych to napravit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky žádný Ruby Wing nemám :D Asi nejsem ta správná lakomaniačka. Tenhle je moc pěkný, strašně se mi líbí ta barva ve stínu, hlavně jsi jí moc krásně zachytila. Já poslední dobou, co fotím, tak mi nevychází a nevypadá tak, jak má. A nevím, čím to je :( Takže chválím fotečky i krásně nalakováno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow to je změna. A teal barvu prostě můžu. Ruby Wing ještě nemám :O

    OdpovědětVymazat
  4. Mám doma tři a v létě je to fakt zábava pozorovat, jak se mění. :D Tenhle je nádhernej.

    OdpovědětVymazat