čtvrtek 4. prosince 2014

Měsíční chvástačka - říjen 2014

... aneb nové knihy, které jsem si pořídila v říjnu ... protože nejen kosmetikou živ je člověk!

Měsíční chvástačku jsem na blog sepsala naposledy za měsíc duben. Néé že bych si od dubna až do října nekoupila žádnou knihu, jen prostě nebyl čas a chuť knihy celý měsíc schraňovat někde bokem na kupičce, následně je nafotit, fotky upravit a sepsat článek... Jelikož ale byly měsíční chvástačky poměrně hodně navštěvované, rozhodla jsem se k nim vrátit - a tentokráte snad už pravidelně a natrvalo.
Začneme nicméně s trochu opožděnou chvástačkou za měsíc říjen a skromnější listopad si dáme o pár dní později.


Liane Moriarty - Manželovo tajemství
Na tuto knihu jsem se těšila od chvíle, kdy nakladatelství Ikar oznámilo její vydání. Proto mě pak moc nepotěšila zpráva o opožděném vydání. Nicméně kniha je doma v knihovně, a to se počítá!


Kiera Cassová - Selekce
Tak na Selekci jsem už nejspíše trochu stará, ale mě to vůbec nevadí. Kniha mě zaujala a jako oddechovka na odreagování bude super!


Robyn Schneiderová - Tím všechno začíná
Tuhle sluníčkově žlutou knihu jsem si pořídila hlavně kvůli jejímu námětu. Tragédií v životě nemusí vše skončit, ale naopak to může být možnost k novému začátku. Na knihu se moc těším!


Graham Masterton - Bílé kosti
Krimi thriller z irského Corku!? Je tady někdo další, kdo sleduje rodinku SacconeJolys?


Erik Axl Sund - Hladový oheň
K této knize snad ani není potřeba nic dodávat... Druhý díl Vraní dívky.


John Green - Papírová města
Další kniha, která nepotřebuje komentář! Ale já do své sbírky ještě nutně potřebuji Hledání Aljašky.


Leslye Waltonová - Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender
TA OBÁLKA!


Jo Nesbo - Přízrak
K dalšímu Nesbovi a jeho Harry Holeovi také netřeba více slov...


Helen Fieldingová - Bridget Jonesová: Láskou šílená
Kdo by nemiloval potrhlou Bižit!? Já ji zbožňuju, filmy znám nazpaměť a už se moc těším, až si je o vánocích pustím znova.


Carol Rifka Bruntová - Řekni vlkům, že jsem doma
Na tuto knihu mě nalákal někdo na svém blogu, ale už si bohužel nepamatuji, kdo to byl. :-( Kniha je podle anotace jako stvořená pro mě.


Paulo Coelho - Nevěra
Coelho je moje srdcová záležitost a žádnou jeho novou knihu bych si nenechala ujít!


Jennifer Probstová - Manželská zkouška
Čtvrtý díl do série. Opět se jedná o nenáročné, oddechové čtení bez potřeby zapojovat větší část mozkových závitů. ;-)


Olivier Truc - Poslední Laponec
Žádnou francouzskou detektivku jsem ještě nečetla a Poslední Laponec by mohl být dobrým začátkem.


Lauren Grahamová - Jednoho dne, možná...
Tuto knihu jsem si koupila jen na základě jména autorky. Lauren Grahamová je totiž představitelka Lorelai Gilmorové z Gilmorových děvčat.


A to je vše!
Kdo článek zvládl proletět až do úplného konce, smekám před ním. :o)

4 komentáře:

  1. Tyhle články mám ráda, takže jsem to pročetla s radostí. :)
    Nad knihou Manželovo tajemství jsme uvažovaly v práci s kolegyní, když donesla leták s tím, že dostala za úkol vybrat si nějakou knihu na Vánoce. Už ani nevím, pro co se nakonec rozhodla. Já jsem nedávno asi úplně poprvé zavítala do obchodu Levné knihy a to bylo něco. :D Škoda, že jsem jela nakupovat převážně vánoční dárky, ale i tak jsem si odtud pár knih přivezla. Našla jsem tam 1984 od Orwella, Písečníky od G.R.R. Martina a Rosemary má děťátko, ale musím si počkat, vše mi bylo zabaveno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší! Já měla Levné knihy moc ráda, vždycky jsem si odtud odnesla plné tašky. Bohužel je ale u nás zrušily, takže už nemám kde pořádat takové nájezdy. :-) A to toužím po knize Serena od Rona Rashe, která se koupit právě už jen v Levných knihách. :-/

      Vymazat
  2. Tak skoro všechny prodáváme a máme na skladě :) akorát já nemám prostě čas číst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám toho času už také o dost míň, než třeba v době vysokoškolských studií... Teoreticky bych měla čas ke čtení ve vlaku, jenomže to já vždycky vytuhnu okamžitě jen co se rozjedeme. :-) Takže zbývají jen chvilky o víkendech, ale před vánoce chci to čtení trochu dohnat.

      Vymazat