úterý 18. listopadu 2014

Essence - Always in My Mint (Me & My Ice Cream LE)

Zase jednou naprosto neaktuální lak z již nedostupné LE od Essence. Snad mi to ale odpustíte. ;-) Sourozence dnešního laku jsem vám ukazovala tady, když byla tato LE ještě aktuální.
Always in My Mint je světlounce modrý lak, který mi chvílemi připadal skoro až jako bílý. Lak obsahuje výrazný stříbrný shimmer. Konzistence laku je tekutější a nepracovalo se mi s ním moc dobře, což je vidět na fotkách. Práce s růžovým sourozencem byla rozhodně pohodlnější. K plnému krytí jsem potřebovala dvě až tři vrstvy. Záleželo na tom, jak se mi který nehet povedlo nalakovat. Vzhledově se mi lak líbí a přijde mi poměrně slušivý. V poznámkách mám ještě poznamenáno, že lak mírně pruhuje a během lakování vytvářel bublinky. Ač byl tento lak součástí jarní nebo letní LE (už si přesně nepamatuju), i díky studenému stříbrnému shimmeru mi pasuje k zimě.






3 komentáře:

  1. Je takovej mrazivější :) Pěkný odstín. Připomíná mi ty laky od Barry M Silk Nail, ten jsem u tebe taky tuším viděla.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám z této kolekce ten meruňkový a lakovalo se mi s ním strašně... dokonce nevím, jestli jsem ho nevyhodila... ale vzhledově vypadjí pěkně, to zase jo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpouštím, na skladě mám spoustu neaktuálních laků :D

    OdpovědětVymazat