čtvrtek 1. srpna 2013

Co červen dal a vzal


Ano, správně! Stále o měsíc pozadu... Ale nebojte, já to doženu! ;o)
Jdeme rovnou na spotřebu.



Balea balzám na vlasy mléko a kokos pro barvené a melírované vlasy
Má cenu k tomuto balzámu ještě něco dodávat? Já myslím, že už snad ani ne... Balzám jsem již zmínila v bilanci za leden a březen.Tohle spotřebované balení bylo asi tak stopadesátéšesté, ve sprše mám stopadesátésedmé a do zásoby koupené stopadesátéosmé.
Koupím znova: rozhodně ANO

Oriflame Nature Secrets sprchový krém pšenice a kokos
Kokos miluju a tím pádem výrobky, které ho obsahují, mají úspěch zaručen skoro vždy už dopředu. V tomto sprchovém krému ovšem nejde skoro cítít. Převažuje jenom smrad pšenice, který mi fakt docela dost při mytí vadil. Ještě je mi záhadou, proč Oriflame tento 'sprcháč' nazývá sprchovým krémem, když to je úplně obyčejný sprchový gel... Jinak tedy umýval dobře, hezky pěnil a nevysušoval. Zápach po pšenici naštěstí po opláchnutí vodou zmizel.
Koupím znova: NE

Garnier Mineral Deodorant 48h Ultra Dry - Heat, Sport, Stress
Hned na úvod si ujasněme, že těch 48 hodin je blbost! Výrobci se podle mě jenom předhání, kdo z nich použije na obal vyšší číslo. Ale když opomenu tento fakt, tak musím říct, že tento deodorant od Garnieru je jeden z nejlepších, které jsem kdy používala. Měla jsem ho už taky vícekrát, toto je asi 3 balení.  Můj někdy i 19ti hodinový uhoněný den se mnou zvládne na výbornou a pot ze sebe necítím během dne ani jednou, a to ho na sebe stříknu ve čtyři ráno. Jeho vůně je jemná, nevtíravá, taková čistá a svěží. Výdrž bezvadná jak jsem již říkala. Měla jsem tento deodorant už i v tuhé formě a ve formě kuličky a obojí můžu taky doporučit. Jsou to skvělý pomocníci proti pocení, i do takových veder jaké u nás panují právě teď.
Koupím znova: ANO

Amie Bright Eyes odličovač očí
Výborný odličovač očí. Všechen oční make-up stáhne krásně po jednom tamponku. Oči z něj vůbec neštípou, ani oční okolí není nijak podrážděné. Odličovač neobsahuje oleje, takže se po odlíčení můžete klidně hned znova nalíčit. Odličovač má světle modrou barvu kdyby to někoho zajímalo. Do nosu mi jde nejvíce vůně chrpy. Určitě si ho na mýchšminkách někdy pořídím znova.
Koupím znova: ANO

Avon Advance Techniques péče s marockým arganovým olejem bez oplachování
Můj oblíbený olejíček na vlasy. Vlastně jsem kromě vzorkových balení ze Senzaboxu a Ladyboxu nikdy jiný ani nepoužívala. Olejíček od Avonu mi sednul na poprvé natolik, že ani nemám potřebu jiný zkoušet. Dlouhou dobu jsem chodila s vlasy pomalu na ježka, ale pak mi jednou ruplo v bedně a rozhodla jsem se, že si vlasy nechám zase narůst. Vlasy mám podle mě kvalitní a zdravé a nikdy jsem s nimi neměla žádný problém. Ale vloni, kdy jsem se dostávala z takové té blbé ani ne krátké - ani ne dlouhé délky vlasů do už delších vlasů, mě najednou vlasy začaly zlobit. U kořínků se mi vlasy strašně mastily, konečky jsem měla vysušené a celkový vzhled vlasů byl takový nezdravý. V té době se mi do rukou dostal katalog Avonu a byl v něm tento olejíček za zaváděcí cenu asi 69Kč. Tak jsem si řekla proč ne... A dobře jsem udělala, protože to byla láska na první pohled. Vlasy mám po olejíčku jemnější, lesklejší, konečky už nadále nejsou vysušené. Navíc se mi zdá, že mi po olejíčku začaly rychleji růst vlasy, což se mi na druhou stranu zdá jako blbost, když ho ke konečkům vůbec nedávám. Ale kdo ví... Olejíček mám hodně ráda, vlasy jsou po něm celkově hezčí a zdravější. Doma už mám další tři balení.
Koupím znova: ANO

Dermacol Satin make-up base
Tak já vám nevím... Na tuto vyhlazující bázi jsem četla převážně jen nadšené recenze, ale já jsem si z ní na zadek rozhodně nesedla. Spíš jsem z báze dost zklamaná. Přijde mi strašně mastná, vyhlazení pleti a pórů jsem si u sebe nevšimla taky. Báze na mě fungovala spíš jako takový urychlovač odstranění make-upu. Přes bázi jsem totiž make-up nemohla zapracovat do pleti, ani s bází se moc nespojil a tudíž mi po obličeji o to rychleji sjel a já pak vypadala jako ... ani nevím co. A dejte si pozor, pokud chcete nosit tuto bázi sebou v kosmetické taštičce. Já jsem ji sebou párkrát měla a později během dne jsem si všimla, že mám na obličeji např. písmenko d, k, m, o apod. Po důkladném pátrání jsem odhalila viníka. Správně, byly to písmenka z obalu této báze, která opadávala a rukama jsem si je přesunula na obličej. Very Funny!
Koupím znova: NE

Oriflame Sparkle in Paris Anti-Perspirant 24h Deodorant
Kulička hezky voněla - sladce, květinově. S výdrží na tom byla trochu hůř. Na celý den mi rozhodně nestačila. Ke konci navíc začalo balení strašně 'slintat' jak jsem tento jev nazvala. Z kuličky se dostávalo ven moc gelu. Podpaží jsem si musela trochu utřít kapesníčkem, ruce jsem měla upatlané a upatlané bylo i celé balení. Hodně nepraktická záležitost.
Koupím znova: NE

Balea Young Mademoiselle Chic deospray
Sympaticky malé balení do kabelky, a přesto mi vydrželo poměrně dlouho. Vůně je hodně, ale opravdu hodně sladká. Až takto přeslazené vůně popravdě vůbec nemusím. Ale jelikož jsem sprej měla jen jako záložní, kdyby něco, sladkost vůně jsem překousla. Sprej je opravdu jen na takové přestříknutí během dne. Jako hlavní sprej na celý den proti potu ho doporučit nemůžu.
Koupím znova: NE

Dr. Hauschka Růžový krém
Krém mi moc sympaticky nevoní, něco mi v něm vadí a úplně štípe v nose. Bohužel přesně nedokážu popsat co. Konzistence krému je hodně hutná, špatně se mi vtíral do pleti a dlouho se vstřebával. Pleť hydratoval dobře, ale jinak jsem si ničeho extra pozitivního nebo negativního nevšimla. Nějak k němu nemám více co říct. Plné balení rozhodně pořizovat nebudu.
Koupím znova: NE

Amie Morning Clear mycí krém
Na všechny výrobky od Amie které jsem zatím vyzkoušela (4) musím pět jen samou chválu. Mycí krém nebude vyjímkou. Dokonce i balení jsem musela rozstřihnout, abych vydolovala i ten poslední zbyteček krému. Konzistence krému je hutná, ale zároveň je krém poměrně dost našlehaný. Je opravdu hodně hutný, ale při kontaktu s mokrou pletí se na ní krásně rozpustí. Při první použití jsem se lekla toho, jak je mycí gel mastný. Opravdu jsem na pleti cítila mastný film a říkala jsem si, že tohle mi vůbec nemůže vyčistit pleť. Spíš ji budu mít ještě více zaneřáděnou. Ale chyba lávky vážení přátelé. Nevím co přesně ve složení způsobuje tento pocit mastného filmu, ale on na pleti ve skutečnosti vůbec není. A postupem času, jak jsem krém používala každý den, jsem si tenhle pocit zamilovala. Je totiž opravdu cítit, že o pleť je pečováno. Po použití mycího krému je pleť dokonale vyčištěná a zbavená vší své mastnoty. Po krému jsem měla pleť zklidněnou a už i hydratovanou a nemusela jsem posléze použít krém. Krásná vůně pomeranče už je jen třešničkou na dortu. Určitě taky pořídím znova.
Koupím znova: ANO

Avon Naturals Maska na vlasy s ovocem acai a bambuckým olejem
Tak tahle maska na vlasy byla absolutním propadákem. Vlasy jsem po masce měla ještě více zacuchané, nešly vůbec rozčesat a vypadaly jako strašák do zelí. Každý vlas trčel na jinou stranu. Prostě tahle maska byla otřesná a vlasy po ní taky otřesně vypadaly. Jediné pozitivum byla příjemná vůně.
Koupím znova: NE

Nákupy v červnu byly převážně lakové. Největší část laků mám z hairbeauty, kde probíhal výprodej. Zbytek laků je z drogérie, z Avonu a od viennettky. Zbylé věci jsou převážně věcmi denní potřeby, které mi ten měsíc došly. A samozřejmě nesmí chybět ani pár drobností z dekorativky.


Závěr
Spotřebovaných produktů celkem: 11
Koupených produktů celkem: 44
Rozdíl: +33

...měsíc od měsíce lepší a lepší skóre...


8 komentářů:

  1. Baleacký balzám a olejíček od avonu také miluji:) Sprej na vlasy na ochranu proti teplu mi doma bohužel leží kdysi jsem si vlasy žehlila pořád a za chvíli už to bude rok co mi tam jen tak leží asi ho budu používat jen tak:D

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn článek :-) Zaujaly mě věci od Amie, protože jsou to taky moje stálice. Doporučuju Radiant Dawn, nádherná vůně, super čistící schopnosti. Objednávám z ofic. stránek Amie. Při odběru více produktů mám vždy poštovné zdarma, tak se to vyplatí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nákupy jsou tak hezké... :) Bych taky nakupovala!
    Bright Eyes mám taky ráda, super odličuje. Proto jsem nepochopila oblíbenost Sensibio micelárky, kdy si dřu oči jak o život a líčidla mi to spíš rozmaže po celém obličeji. Asi 100 lidí, 100 chutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, od Amie jediný Bright Eyes nemám vyzkoušený. Nejsem slepá, rovnou v názvu jsou oči, ale šel by tím odlíčit celý obličej? Jako i make-up? Já právě micelárku Sensibio doma nepoužívám, ale beru ji na cesty nebo víkendy mimo domov, protože oči s ní odlíčím celkem OK a pleť právě taky. Prostě nemusím tahat čistidlo na obličej a ještě na oči. Chápete, jde o úsporu místa :-)

      Vymazat
  4. Pekné....to prvé mlieko by som rada aj ja vyskúšala, tak snáď sa mi bude páčiť tak ako tebe :) Olejček od AVONU mám tiež,ale ten druhý oba však poznám a sú skvelé,takže súhlasím! Som rada že si ohodnotila ten balzam od AVONU, sú naň stále zľavy a mám nutkanie si ho kúpiť, no teraz si ho zvozila a už ho nechcem :)
    Laky sú meganádherné, modrá a zelená to nosím teraz najviac, tie sú fakt krásne!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Amie Morning Clear jsem si tky zamilovala - přijde mi, že mám pleŤ prozářenější a póry trochu staženější. Navíc nevysušuje a v létě mi vyhovuje víc než micelárka. Nad tím odličovačem jsem přemýšlela a teď mám potvrzeno, že ho asi vezmu :))

    OdpovědětVymazat
  6. na tvoji bilanci se vždycky těším:) pokaždý objevím nějaký kousek, který by se mi pozdával a zároveň se kochám nad nákupy:) jako právě teď nad tou spoustou laků... a jinak tentokrát mě zaujal právě amie mycí gel. moc těmto gelům nedůvěřuji, nebo spíš se jim vyhýbám.. ale po takových superlativech, kdo by nad ním alespoň chvíle nezapřemýšlel:)

    OdpovědětVymazat