středa 22. května 2013

China Glaze - Desert Sun

Dnes vám ukážu lak, který se určitě mnohým z vás vůbec nebude líbit. A abych vám řekla pravdu, tak mě se taky moc nelíbí, a podle mě mi ani nesluší. Řeč je o laku Desert Sun z podzimní kolekce pro rok 2012 On Safari. Lak bych popsala jako karamelově oranžový. Připomíná mi barvou bonbóny Toffo (či tak nějak, ani nevím, zda se ještě vyrábějí), které byly právě karamelové. Lak je nicméně více do oranžova, než čistě karamelová barva. Na nehtech je ještě ke všemu tmavší, než jaký se zdá v lahvičce. Konzistence laku je hodně tekutá. Musela jsem lak hlídat, aby mi neutíkal až k nehtové kůžičce. Kryje ve dvou vrstvách. Nějak nevím, komu by takováto zvláštní barva mohla slušet, ale určitě se někdo takový najde. Já to ale určitě nejsem.







2 komentáře:

  1. To je nee--eee, mně by taky neslušel!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak vypadá opravdu lákavě:-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat