neděle 11. listopadu 2012

Peříčkové náušnice

Pěkný nedělní večer přeju! Jaký jste měli víkend? Já musím říct, že úžasný! :-) Počasí bylo suprový, co víc si přát...

Dneska  nechci mluvit o mém víkendu, ale chtěla bych vám představit e-shop perickovenausnice.cz. Jak už samotný název napovídá, jedná se o internetový obchod s peříčkovými náušnicemi. Vždycky jsem si nějaké peříčkové náušnice chtěla pořídit, ale žádné nebyly dle mých představ. A když už byly, tak měli všechny poničená peříčka. A proto mě i z tohoto důvodu moc potěšila nabídka spolupráce s tímto e-shopem. Na náušnice jsem (taky) trochu maniak. Nesnáším totiž cokoliv na krku, takže se snažím vše oživovat právě náušnicemi. Vybrala jsem si náušnice, které jsou tvořeny třemi peříčky v tmavě modré, tyrkysové a bílé barvě. Prostě moje nejoblíbenější. Na e-shopu se na ně můžete podívat tady. Náušnice se mi velice líbí a hlavně přes léto je budu nosit hodně! Komunikace s e-shopem (Zuzkou) proběhla naprosto v klidu a rychle.



Peříčkové náušnice jsou na e-shopu rozděleny do šesti kategorií, takže už podle kategorie si můžete vybrat svého favorita. Ceny jsou podle mě sympatické, v jiných obchodech jsou ty stejné náušnice několikanásobně dražší a kvalita ceně často vůbec neodpovídá. Náušnic se mi na e-shopu líbí více, takže je docela dost pravděpodobné, že si ještě nějaké pořídím. ;-)


Jak jste na tom s náušnicemi vy? Taky jich máte plný šuplík, nebo nosíte pořád jenom jedny? A co říkáte právě na peříčkové náušnice?


Ještě jednou moc děkuji Zuzce, že byla tak hodná a poskytla mi náušnice zdarma k zrecenzování.

9 komentářů:

  1. Na krku snesu jen řetízky s tak specifickou délkou, že na ni nikde nemůžu narazit (:D), a tak mi nic jiného, než naušnice a prstýnky nezbývá.
    Jen poslední dobou jsem po ránu tak trochu lenoch a chodím bez ozdob. :D
    Ale naušnice ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teda vůbec nic, protože mám pocit, že mě to uškrtí :-( a docela se divím, že tenhle problém nemám i se šálama,ty tahám pořád :-)a prstýnky taky nemůžu. mamka mi dala jeden nádherný k 15tinám, ale prostě ho nevydržím nosit, takže ho mám doma schovaný. a děkuji :-)

      Vymazat
  2. Také mám s nimi spolupráci. Vybrala jsi si moc hezký kousek.

    OdpovědětVymazat
  3. Připadá mi, že ti sednou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám náušnic hodně, ale skoro je nenosím, ráno vždy nestíhám :D. Ty tvoje jsou ale krásné :)!

    OdpovědětVymazat