sobota 24. listopadu 2012

Essence - Prince Charming (Snow White LE)

Tyhle fotky si suším v počítači už od července. Nejsem s nimi vůbec, ale vůbec spokojená, proto se mi je sem ani nechtělo dávat... Jenomže na druhou stranu je mi jich zase líto a na jejich smazání bych asi neměla srdce. Nemluvně o tom, že o světle jaké panovalo v červenci si můžu teď nechat jenom zdát.

Když už jsme u toho světla... Mám na stole nachystaných v dobru takových 15 laků, které jsem nosila v poslední době, ale během jejich nošení nestihla vyfotit. Z práce chodím už za tmy a o víkendu to s momentální inverzí a nevím čím vším není absolutně žádná sláva. Takže prosím Sluníčko, vysvitni na nás alespoň maličko! Kujííí!

Ale k laku. Základní lak už vám může být povědomý. Je to totiž trpaslíček Grumpy. Jelikož mi zbublinkoval, nalakovala jsem na něj ještě efektový nadlak ze stejné limitky Snow White Prince Charming. Prince Charming je tvořen menšími holografickými a většími modrými flitry. Lakovala jsem ho pouze v jedné vrstvě, ale určitě by vypadal líp ve dvou, protože v jedné vrstvě na nehtu zůstane poměrně málo modrých třpytek. Já osobně bych jich na nehtu brala víc, a taky modré třpytky se mi v laku líbí víc, než ty holografické. Nicméně i tak je to povedený efektový lak.









4 komentáře:

  1. Jo, se světlem to máme stejně, fotím jedině o víkendu (a to taky sporadicky - 1-2 laky za víkend, někdy zas ani jeden)... Je to děs.
    No, mě na tyhle top coaty neužije, mně se mnohem víc líbí Grumpy samotný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten topper je vážně úžasný, skvělá kombinace :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Užasné
    Prosím mrkněte teďka se rotjíždíme ;)

    OdpovědětVymazat