neděle 1. července 2012

Jen na skok...

Tak jsem v pořádku doma a odpočinutá po nádherné dovolené, i když jen na chviličku. Musím se vám přiznat, že jste mi chyběly! A taky, že sem na sebe celý ten týden docela kašlala, takže (hlavně na nehtech) je to na mě i vidět. :-))) Teď musím na dva dny opět naskočit do pracovního kolotoče a poté vás naposled opustím, protože mě čeká druhá dovolená, a zároveň i letošní poslední. S mojí drahou maminkou jedeme na poznávací zájezd do Paříže. Úplně nejvíc se těším na Eiffelovu věž, samozřejmě taky na celé město a na nakupování. :-) Mám v plánu pro vás pořídit nějaký pěkný dáreček do giveaway, takže šup šup, ať vás tu je 150 pravidelných čtenářů než se vrátím. ;-) Pro dnešek je to zatím všechno, jen jsem chtěla, aby jste byly v obraze a zítra si dáme zase nějakou tu recenzi.




3 komentáře:

  1. Snad sis dovolenou užila!
    U Paříže to ani zminovat nebudu, jsem si stopro jistá, že se ti tam bude líbit, sama bych se tam hned vrátila. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. tak si s mamcou riadne uzite babsku jazdu!

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že sis to užila :)! Doufám, že taky letos ještě pojedu někam za teplem :).....

    OdpovědětVymazat