úterý 3. července 2012

ELF - Mint Cream

Tento lak od ELFu, ještě se starou konzistencí nosím docela často. Vzhledem k tomu, že většinu laků jsem zatím nosila jen jednou, je u tohoto kousku opravdu rarita, že ho mám nalakovaný už potřetí. :-) Barva laku je už zřejmá z jeho názvu, jedná se o čistou krémovou barvu. Mint barvy já můžu a taky to podle toho tak vypadá. ;-) Tento lak potřebuje k dobrému krytí tři vrstvy, někdo by to zvládl možná se dvěma, ale pro mě to nestačí, lépe řečeno, nelíbí se mi. Lakuje se vcelku dobře, schne rychle. Co mi ale přijde hodně zvláštní, a nevím čím to je způsobeno, lak mi na nehtech tak strašně divně zapáchá. Nevím jestli to je jeho složením nebo jestli se lak může zkazit... Fakt nevím, ale smrdí divně. Není to cítit nějak na dálku, ale když si třeba podepřu hlavu nebo přejedu rukou po obličeji, tak to cítit je. :-( 

A omluvte prosím ty fotky, Seche Vite neuvěřitelně stáhl konečky a kraje nehtů... :-(((








7 komentářů:

  1. Starý jsem v ruách neměla, ale tenn nový na nehtech nesmmrdí a stačí dvě vrstvy. :)
    Vůbec se nedivím, že je raritou, na léto jak stvořený. :) Taky pomalu vyhlašuju státní svátek, když mám na rukách něco víckrát než dvakrát... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já ELF nějak nemůžu vystát, laky jsem teda nezkoušela...ale ten zbytek mi přišel hroznej :D. Mint barva se mi moc nelíbí třeba na oblečení, ale musím říct že na nehtech vypadá docela dobře :)

    http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Mint barvu mám taky moc ráda...asi brzo nalakuju :) A taky se přidávám s tím, že málokterý lak lakuju víckrát po sobě..ale pár kouskům jsem to dopřála..:D

    OdpovědětVymazat
  4. No tak nad tímhle jsem nedávno přemyšlela.. :( a nakonec jsem ho nekoupila..mám totiž podobný od Essence.. je to pěkná, letní barvička

    petulabook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Lak je zajímavý .. Mint barva se mi líbí ale kupodivu v takové barvě nic nemám..
    Je zvláštní že zapáchá . Smrděl takhle i při prvním lakování ? Pěkný letní den , i přes zamračené počasí :) !

    OdpovědětVymazat
  6. Já si teď na mint barvách v létě docela ujíždím. K opálené pleti - nádhera:-)

    http://thenailobsession.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. podobný mám od Essence :)) a je to opravdu nádherná pastelová barva!

    http://monikanov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat