středa 27. června 2012

Nubar - Vino

Tento lak od Nubaru se mi lakoval parádně (nepoužívám to slovo nějak často?). Hodně mi vyhovují nubarovské štětečky. Vino má hustější konzistenci, dobře se mi rozprostíral po nehtu a nikam mi nestíkal. Schnul rychle. Barva je tmavě vínová, obsahuje malé částečky, které mají světlejší vínovou barvu a krásně se od nich odráží světlo. To způsobuje, že se částečky v laku měni až do bronzovo-zlaté barvy. Lak je po zaschnutí hladký a lesklý. Základní barva laku by mi jako zajímavá nepřišla, ale tím, že obsahuje zmiňované částečky, se to mění. Posouvají lak mnohem víš, do kategorie zajímavých a pěkných laků. Lak vnímám spíš jako vhodnější na podzimní období. Kryje v obvyklých dvou vrstvách. A velice špatně se mi fotil.













4 komentáře:

  1. Tak tahle paráda se mi vážně hodně líbí! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak můj šálek kávy tenhle lak zrovna není :-D Na mě je moc tmavý, ale pokud někomu tmavší nehty na rukou vyhovují, proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný, ale až moc mi připomíná můj krásný flormar U32 :-D

    OdpovědětVymazat
  4. lak je to rozhodně zajímavý, ale toužit po něm asi nezačnu :D nějak mě nezaujal.. ale souhlas s tím, že podzim pro něj bude ideální:)

    OdpovědětVymazat