pondělí 18. června 2012

Essence - Too Blue To Be True (LE A New League)

Dlouho tu nebyl žádný modrý lak. :-D Tuhle limitku najdete momentálně v Rossmannech. Lak má krásnou modrou barvu, která jde mírně do fialova. Při pečlivém bádání zblízka, jsou v určitém úhlu v laku vidět pidi fialové třpytečky. Ale chce to opravdu najít ten správný sklon ruky a světlo, aby je člověk zahlídl. Lakování bylo naprosto v pořádku, štěteček je kulatý a úzký. Pro plné krytí stačí dvě vrstvy. Musím říct, že tenhle lak na mě hodně dobře držel. Od pátku do neděle jsem byla na festivalu, s tímto lakem, a ještě dneska jsem ho měla v pohodě v práci. Měla jsem jenom ošoupané konečky. Lak dostal dokonce i pochvalu od tety mojí kamarádky a ještě se mě ptala, jak to dělám, že mám lak tak rovně nalakovaný (myslela u kůžičky). Docela mě to potěšilo, protože moje lakování rozhodně nepovažuju za nějaké excelentní.
Pokud vám tento lak připomíná nějaký jiný - nemýlíte se! Je totiž hodně podobný laku z loňské limitky, taky od Essence, 50's Girls Reloaded a lak se jmenuje I'm a Marine Girl. Too Blue To Be True je světlejší, má fialový nádech, lépe se odlakovává (I'm a Marine Girl mi strašně pouštěl) a celkově se mi prostě Too Blue To Be True líbí více.
Co na něj říkáte vy?










Srovnání lahviček I'm a Marine Girl a Too Blue To Be True



1 komentář:

  1. Lak vypadá moc hezky..a teta má pravdu.. :) Máš to opravdu pěkně nalakované..Když vidím po ulicích ty dámičky, v hadříkách Guess a podobně, které mají nalakované nehty tak, jak kdyby jim to lakovalo malé dítě, tak TO JE opravdu nechutné ..:D Ale TObě lak sluší..:) Měli by si z Tebe vzít příklad

    OdpovědětVymazat