sobota 16. listopadu 2013

Gliss Kur šampon, balzám, maska + Taft lak na vlasy

Před nějakým časem mě oslovila zástupkyně firmy Schwarzkopf, zda bych pro ně nechtěla zrecenzovat nějaké produkty od Gliss Kur. A protože miluju jejich řadu Marrakesh Oil & Coconut, na spolupráci jsem kývla. Z nabízených produktů jsem si vybrala řadu na barvené vlasy, jelikož jsem v té době vlasy asi po roce znova nabarvila. Podrobnější recenze všech produktů si můžete přečíst dále v článku. Všechny produkty jsem poctivě testovala a názor na ně je čistě můj a není ničím a nikým ovlivněný.
Moc děkuji firmě Schwarzkopf za poskytnutí produktů k recenzi!



Gliss Kur Ultimate Color šampon

Tento šampon je určený pro barvené nebo melírované vlasy. Má ochránit barvu, prodloužit její výdrž a obsahuje také komplex tekutého keratinu.
Šampon má moc příjemnou, jemnou, nevtíravou vůni. Docela dost pění, což já mám ráda, protože když šampon pění málo, tak mám pocit, že mi neumyje vlasy. Vlasy dokonale umyje, zbytečně je necuchá a nemám po něm podrážděnou pokožku hlavy.
Tento šampon si čas od času kupuje i mamka, která nosí melíry a je s šamponem také moc spokojená.
Nikdy jsem neměla nějaký velký problém s tím, že by se mi barva z vlasů vymývala rychle, takže v tomhle bodu asi nedokážu účinek šamponu zhodnotit úplně. Nicméně po dobu používání šamponu mi barva na vlasech držela krásně a po měsíci mi přijdou vlasy jako čerstvě nabarvené.
V budoucnu si tento šampon určitě pořídím znova a nebojím se ho doporučit ani vám.






Gliss Kur Ultimate Color balzám
Balzám je ze stejné řady jako šampon, tudíž slibuje i stejné účinky, jen s tím rozdílem, že vlasy po jeho použití mají jít snadno rozčesávat. V tomto bodě ovšem já osobně vidím jediný zádrhel.
Stejně jako šampon, i balzám moc příjemně voní, jeho vůně mi přijde o trochu sladší, než je vůně šamponu. Konzistence balzámu je samozřejmě hustší, než konzistence šamponu.
A teď se už dostávám k jádru věci, proč mi tento balzám tak úplně nesedl. Čekala jsem od něj, že to bude bomba, a že třeba i nahradí můj milovaný kokosový balzám od Balei. To se ovšem nestalo. Když si totiž na vlasy nanesu obvyklé množství balzámu, mám po něm vlasy hodně málo vyživené a nešly mi skoro vůbec rozčesat. Začala jsem tedy balzámu na vlasy nanášet asi dvojnásobné množství. Po přistoupení k tomuto kroku už balzám dělal to co měl. Vlasy jsem měla krásně vyživené, jemné a šly krásně rozčesat. Samozřejmě, že když jsem si na vlasy dávala tolik balzámu, balení jsem velice rychle spotřebovala.
Právě kvůli tomuto jsem z balzámu spíše zklamaná a neplánuji si ho někdy v budoucnu znova pořizovat. 




Gliss Kur Color Protect maska pro ochranu barvy
Maska je určena stejně jako předchozí produkty pro barvené a tónované vlasy. Má barvu chránit před vyblednutím a dodávat jí zářivý lesk. Na obalu doporučují masku používat 2x až 3x týdně po dobu jedné minuty.
Hned na úvod musím říct, že z této masky jsem nadšená a stala se mým nejoblíbenější produktem z těchto čtyř.
Naprosto přenádherně voní! Dost podobně jako balzám, ale voní mi prostě o něco víc. Vůni masky z vlasů cítím i druhý den po mytí, což je super. Konzistenci masky bych přirovnala k hustšímu krému.
Vlasy jsou po masce nádherně vyživené a hydratované, mám je krásně jemné a lesklejší a dokonce se mi i dost narovnají. Přitom mi ale maska dodá ve vlasech u hlavy na objemu. Nevím jak je to možné, ale výsledek na vlasech byl po použití masky pokaždé stejný.
Z masky jsem jedním slovem nadšená a doporučím ji klidně i vám.





Taft Shine lak na vlasy
Z tohoto laku na vlasy jsem měla ze začátku docela obavy. Někdo si třeba vzpomene, že ve dvou měsíčních bilancích jsem se zmiňovala o laku na vlasy Power, který mi absolutně nesedl.
Naštěstí lak Shine je úplně něco jiného. Na to, že to je lak na vlasy tak celkem příjemně voní. Vlasy dobře zafixuje na celý den. Večer ho krásně z vlasů vyčešete kartáčem na vlasy.
Přes počáteční obavy mi tento lak sednul a nebudu se bát si ho v budoucnu pořídit znova.


3 komentáře:

  1. Já doma měla balzám i šampon a byla jsem moc spokojená!:) a můžu říct, že hrozně krásně tyhle produkty voněly:)

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja som dostala tieto vyrobky na Schwarzkopf stretku :)

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  3. mamka dlouho používala jak šampon i balzám a taky byla spokojená :) já lak od Taftu jedině ten zelenej :)

    OdpovědětVymazat