středa 9. října 2013

Famous - řasenka I'm Your Curl

Ze všeho nejdřív musím říct, že řasenku I'm Your Curl jsem si sama nekoupila. Dostala jsem ji jako dárek k objednávce na Famous. Sama od sebe bych si tuhle řasenku nevybrala a ani mě vůbec ke koupi nelákala. Ale když už jsem ji tedy dostala, tak jsem se rozhodla ji vyzkoušet.



Úvodní obrázek jsem si vypůjčila z oficiální stránek Famous, aby jste mohli vidět, jak řasenka vypadá. Na stav mojí řasenky se můžete podívat na fotce níže. Měla jsem si ji sice nafotit hned, ne až potom co ji budu používat, ale aby se během jednoho týdne sedřely stříbrné nápisy úplně do čista a zůstalo jen růžové CURL? Za tak rychlé ošoupání nápisů musí dát řasence menší mínus, i když to je jen kosmetická záležitost a na funkci samotné řasenky to nemá žádný vliv.


Jinak se mi balení tvarově líbí, řasenka je poměrně malá, takže nezabere skoro žádné místo v kosmetické taštičce. Nikde jsem se bohužel nedočetla, jaký je její obsah. Spodní díl řasenky je černý, klasika všech klasik. Horní díl je potom z tmavě lesklého růžového plastu. Já na tu růžovou moc nejsem, ale tady je jí pomálu, takže beru.


Řasenka se prodává pouze v jednom odstínu, a to v tom nejběžnějším - černém. Její běžná cena je 4,99liber, ale teď je na stránkách za levnější cenu 2,49liber. I za tu sníženou cenu podle mě seženete minimálně stejně dobré, možná i lepší řasenky u nás v drogériích - třeba od Essence.


Kartáček je umělý, což mi vyhovuje, protože já dávám přednost umělým kartáčkům. Kartáček je vytvarovaný do mírného obloučku tak, aby lépe kopíroval tvar oka. Musím říct, že ani proti tvaru nic nemám a vyhovuje mi. Štětinky na kartáčku jsou dvojího druhu, jedny kratší a jedny delší. Jsou kolem středu kartáčku stočené do spirály.





Kloub mezi katáčkem a tyčinkou kartáčku je velice ohebný. I při mírném tlaku během líčení řas se kloub ohýbá podle potřeby oka. Nedokážu zhodnotit, na kolik hůř nebo líp by se mi s řasenkou líčilo, kdyby měla kloub pevný. Ale to že se hýbe, mi nezpůsobuje žádné problémy.


Řasenky na kartáčku zůstává spíše méně, což je na jednu stranu dobře, protože se aspoň řasy hned neslepí k sobě, ale zase tak málo by jí na kartáčku taky zůstávat nemuselo. V tom vidím další z mínusů této řasenky. V první vrstvě totiž řasy jen velice lehce nabarví a zvýraznění je minimální. Někdo tento přirozený vzhled může upřednostňovat, ale já mám ráda výraznější řasy. Proto řasenku nanáším ve třech vrstvách, kdy jsem s vzhledem řas už spokojená. Řasy jsou po třech vrstvách dostatečně zvýrazněné, jsou pořád dobře rozčesané a nejsou slepené.

Nenalíčené řasy

 Jedna vrstva řasenky

Dvě vrstvy řasenky

Tři vrstvy řasenky



Řasenka se během dne nedrolí, ale sem tam, když se víc potím, se mi řasenka obtiskne na víčko pod obočím. :o) Asi z toho, jak v práci zvedám oči k nebesům občas. Odličovat jde perfektně.

Řasenku používám přibližně dva měsíce, dýl určitě ne, a už začíná docházet. Holt daň za její malý obsah a nanášení ve třech vrstvách. Ještě se s ní párkrát nalíčím a potom poputuje do krabice spotřeby za tento měsíc.

Celkově bych řasenku zhodnotila jako ucházející. Ale vzhledem k tomu, že jsem se musela s řasenkou naučit zacházet a musím ji nanášet ve třech vrstvách, s ní spokojená spíš nejsem. Mám raději řasenky, kdy můžu udělat v rychlosti frk frk a jít. Ještě to občasné obtiskování moc na plusových bodech nepřidá. Jsem ráda, že jsem řasenku vyzkoušela, ale po dalším balení rozhodně prahnout nebudu.

1 komentář:

  1. ten kartáček by mě asi trochu polekal :D podobný jsem ještě neviděla, ale tak evidentně se s ním pracuje dobře:) taky mám řadši výraznější řasy, takže díky tvé recenzi bych po této řasence nesáhla.

    OdpovědětVymazat