pondělí 30. září 2013

Essence - Cherry Cherry Girl (Cherry Blossom Girl LE)

Hezké pondělí a poslední zářijový den!
Dneska si dáme opět lak, který jsem vytáhla o víkendu z paměťové karty. Sice to je lak, který už nejspíš neseženete, protože byl součástí limitky Cherry Blossom Girl od Essence, ale i tak ho chci zveřejnit, protože se mi moc líbí a barevně mi jde i k podzimu.

Cherry Cherry Girl je červený lak, který jde poměrně dost do oranžova. Ač samotné oranžové laky nemám ráda, v tomto laku se mi poměr červená-oranžová moc líbí. Opět jde o hodně výrazný lak, takže nic pro stydlivky. Lak kryl ve dvou vrstvách a dobře schnul. Menší problém jsem měla s plochým a hodně širokým štětečkem. Nemohla jsem se s ním totiž dost dobře vytočit u kůžičky. Barevně odpovídají první tři fotky, na posledních dvou - ve stínu jde lak hodně do červena.







3 komentáře:

  1. Miluju tenhle typ laků, oranžovo-červená, červeno-oranžová... to je moje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase tuhle barvičku moc nemusím ale třeba jí dám ještě někdy šanci.

    OdpovědětVymazat