neděle 30. září 2012

Ladybox

Já vím, já vím. Není zrovna moc originální vrátit se na blog se článkem o Ladyboxu, když už jste si o něm mohli přečíst asi tak na stopadesátiosmi jiných blozích. Takže kdo je už Ladyboxem znechucen, musí si počkat na další článek. Koho Ladybox ještě zajímá, nechť čte dál.



Ladybox přijde v pevné papírové krabičce, která je ještě obalena jednou kartonovou krabičkou a ta je zabalena do fólie, takže by k vám měl obsah dojít neporušen. Nemusí tomu tak samozřejmě bohužel být ve všech případech. :-( Mě naštěstí přišlo všechno v pořádku. Krabička je ještě ovázána mašličkou.


Po otevření Ladyboxu narazíte jako první na dopis, který je zalepen krásnou pečetí. Tento milý detail hodnotím hodně kladně. Je to kravinka, ale radost udělá. V dopise se dočtete všeobecné informace o Ladyboxu, které se můžete dočíst i na stránkách Ladyboxu. Na druhé straně dopisu jsou ve zkratce představeny všechny výrobky, které ve své krabičce naleznete. Trochu jsem nepochopila, proč jsou ceny výrobků uvedeny bez DPH. Nějak mi to zavání klamavou reklamou... Hm!?



Výrobky jsou v krabičce úhledně poskládány a krabička je ještě vyložená růžovou látkou.


Iswari Snídaňová směs nepražené kakao - Lucuma
Kakao jsem ještě nezkoušela, ale chystám se na něj co nejdřív. Líbí se mi, že v krabičce je i doplněk stravy. Příště bych se nebránila třeba sypanému čajíku nebo něčemu takovému.


Garnier BB krém pro světlou pleť
Tento výrobek vzbudil zřejmě nejvíc ohlasů. Mě osobně nijak nevadí, ale rozhodně z něj ani neskáču dva metry nad zem. Žádnou zkušenost s ním nemám, takže ho vyzkouším a uvidím. V obchodě bych si ho sama od sebe nekoupila na základě většinou negativních recenzí. Když už, tak bych šla do verze pro mastnou pleť.


Pure Fiji tělové máslo - Karambola
Toto máslo jde použít jak na tělo tak na obličej. Značku Pure Fiji vůbec neznám, takže se sama nechám překvapit. Máslo na první přičichnutí naprosto úžasně voní.

Grrrrrrrrrr zase obrácená fotka! Fakt vůbec netuším co s tím... :-(((


Nobilis Tilia Balzamický krém Elizabeth
Další značka, kterou jsem předtím vůbec neznala. Pleťový krém obsahuje kozí syrovátku a aloe vera a jedná se o čistě přírodní produkt. Vůně nic moc pro mě, spíš mi smrdí. Ale uvidíme, jak se předvede na pleti.


Color Club lak na nehty mini
Lak na nehty mi v Ladyboxu udělal asi největší radost. Nojo, holt jsem úchyl na laky. Jenom jsem se trochu obávala, aby mi nedorazila barva, kterou už doma mám. To se ale nestalo a s odstínem laku Sweet Pea jsem spokojená.


Sebamed Balzám na ruce a nehty
Značku Sebamed znám, ale ještě jsem od ní nic nezkoušela. Na ruce jsem ho zkoušela zatím jen jednou, ale i tak jsem si ho hned oblíbila. Pokud mě po vypotřebovaní celého vzorečku nadšení nepřejde, určitě pouvažuju o koupi celého balení. A jsem ráda, že jsem vyfasovala krabičku v které je krém na ruce a ne další krém na obličej, protože těm já moc nedám.


Sebamed Mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo
Další výrobek od Sebamed. Mycí emulze krásně voní a jsem na ni zvědavá. Budu ji používat pouze na obličej. Jen mě trochu mrzí, že místo dvou produktů od Sebamed není zastoupena další jiná značka.


Celkové zhodnocení:
- celkem přijatelná cena 259Kč vzhledem k obsahu
- jsem ráda, že Ladybox obsahuje i pro mě neznámé značky, takže si rozšířím obzory
- příště bych do krabičky nedávala dva výrobky od jedné značky, ale více rozmanitých značek
- zabrouzdala bych i do vod dekorativní kosmetiky - rtěnka, lesk, stíny nebo tvářenka například
- nemuselo by být špatné, držet se cesty s čistě přírodními výrobky
- časem snad bude dostupný pro všechny a nebude ho jen omezený počet a odpadne objednání přes kódy

Ladybox si objednám i příští měsíc a už teď jsem zvědavá, co v něm najdu. Doufám, že se Ladybox bude nadále jenom zlepšovat a pokusí se zabrousit i do vod luxusnější kosmetiky. Už teď to vypadá líp, než propadák ve formě Beautyboxu.

6 komentářů:

  1. Já o nich čtu ráda všude :) ten lak je moc hezký...já mám tu druhou verzi se sérem a krémem na obličej od sebamed :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já o nich taky čtu ráda, je zajímavý, že jsem ho nejdřív nechtěla, ale po té blogové masáži jsem si nakonec taky svůj objednala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jak všude píšu, už se těším na ten svůj:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by zajímalo jaké je to sérum. Mám stejný obsah jako ty ;-)

    http://www.deer-meadow.com/2012/09/ladybox-zari-2012.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tak načančané je to krásně,ale obsah je vcelku strohý a o ničem.Jsem zklamaná!! :( Mischa

    OdpovědětVymazat
  6. Bála jsem se toho, aby to nebyl podvod, ale jak vidím na ostatních blozích, tak není. Ale obsahem mě tedy rozhodně nadchl více Senza Box, který už mám objednaný :)

    OdpovědětVymazat